neljapäev, 16. juuni 2016

Kõrvitsa toorsalat marineeritud kurgiga.



Ma tõenäoliselt otsisin mingit teist retsepti netist, kui selle otsa sattusin. Kõrvitsast toorsalat?! Tekitas huvi ja kuna retsepti jagaja kiitis seda väga siis mõtlesin, et aga ma proovin siis ka. On siis tõesti nii hea või? :D Retsepti leidsin siit.


Tuleb tunnistada, et ma kõrvitsat just ülearu ei fänna :D  Aga kui mul tekkis siiski teatav huvi see salat ära proovida. 
Õnneks on poes müügil ka väikseimaid tükke kõrvitsat. Petersell oli mul mingi sügavkülmutatud pudi (supi jaoks rohkem mõeldud) aga parema puudumisel panin seda. Hapukurgi vahetasin marineeritud kurgi vastu (kuna ma seda ka eriti ei salli siis võtsin paar lahtiselt müüdavat marineeritud kurki ja tegin sellega). Mugulsibul oli mul punane. Millegipärast meeldib see rohkem. Ülejäänu on retsepti järgi.
Salat tuli nii hea, et ma imestan, et ma peale maitsmist üldse pidama sain ja pildistamiseks ka järgi jäi :D Täiesti uskumatu, et nii lihtsatest asjadest võib kokku tulla nii maitsev asi :)

Vaja läheb:
200 g puhastatud kõrvitsat
1 marineeritud kurki
1 sibul
peotäis peterselli
peotäis murulauku
1 tl paprikapulbrit
soola-pipart
2 spl õli
maitse järgi äädikat

Valmistamine:
Riivisin jämeda riiviga kõrvitsa, tükeldasin sibula ja marineeritud kurgi pisikesteks tükkideks, lisasin sügavkülmutatud hakitud peterselli (müüakse poes) ja tükeldatud murulaugu ning segasin kõik kokku.

Õli-äädika ja maitseained segasin eraldi kausikeses kokku, maitsesin ja lisasin salatile. 

Kõrvitsa toorsalat marineeritud kurgiga. Foto: erakogu.
Head isu! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar