teisipäev, 14. juuni 2016

FiguraGen Weight geenitest.



 Kes on lugenud mu postitust "Kuu aega AIP toitumisel" (siin), siis see teab, et postituse lõpus ma kirjutasin sellest, et mu ema kinkis mulle FiguraGen Weight geenitesti, et selle abil teada saada millised on mu riskid ülekaalulisuseks ja millised toidud kergitavad kehakaalu ja milliseid on soovitav süüa. 

 Eile mulle helistati ja öeldi, et kahjuks pole geenitesti läbiviimiseks piisavalt materiali :( No vat, ma ei saa aru. Omast arust ma hõõrusin selle vatitiku ikka korralikult põses tatiseks :D Aga ju siis oli vähe. 
 Aga, et ma väga ei kurvastaks siis saadetakse mulle uus test ja boonusena sain FiguraGen Vita ehk vitamiinide testi (link asub siin) ja selle vastuse sain juba täna. 12 lehekülge infot! Kõik nii ilusti lahti seletatud ja arusaadavalt kirjas. Tegin paarist põhilisemast lehest screenshoti.

Minu vitamiinide geenitest. Foto: erakogu.


 Nagu näha siis pole just kõige parem test. Aga vähemalt ma nüüd tean mida ette võtta, et see olukord paraneks. 

Folaat. Foto: erakogu. 

 
Folaati sisaldavad toidud. Foto: erakogu. 


Vitamiin B12. Foto: erakogu.

Need siis mõned lõigud mu vitamiinide testist. Loodan, et kehakaalu test nüüd lõpuks ikka õnnestub ja siis saan sellest ka pisut lähemalt rääkida. Igal juhul nüüd olen veel rohkem põnevil ja ootan :P

 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar