esmaspäev, 20. juuni 2016

Minu blogi sai ühe kuu vanuseks.



 Täpselt kuu aega tagasi tulin mõttele blogi pidama hakata. Just kuu tagasi tegin oma esimese postituse. :)


Lepatriinud. Foto: netist. 
 Ma olen tegelikult natuke imestanud, miks ma valisin just sellise värvilahenduse. Tegelikult ei ole ju kollane värv sugugi mu lemmik. See sai valitud hetke ajendil. Nii palju posititiivset tagasisidet pole ma ammu saanud. Nii palju meeldivaid kommentaare ja kiitvaid sõnu. Mul on siiralt hea meel, et see mida ma teen veel nii paljudele meeldib. Polnud ju plaanis mingit uhket blogi tegema hakata. Mõtlesin vaid, kuidas mulle endale meeldiks, millest võiks kirjutada, et kogu mind huvitav info oleks kergelt mu veebipäevikust leitav. 


Sinine taevas ja päike. Foto: netist. 
 Mu blogi on nimetatud huvitavaks, inspireerivaks, kasulikuks, koduseks, et seda on meeldiv ja kerge lugeda ja et sellest õhkub kodusust ja meeldivat energiat. Suur, suur aitäh heade sõnade eest! :) See annab mulle kindlustunnet, et ajan õiget asja. 

 Ma ju tegelikult otsustasin ise ka, et mingit keerulist teksti ma siia postitama ei hakka. Ma pean ise ka aru saama, mida ma siia postitan. Kõik peab olema lihtne ja arusaadav. 
 Ka otsustasin, et ma ei taha siia postitada negatiivseid postitusi. Eks meil kõigil on nii häid, kui halbu päevi aga milleks halbu asju veel veebipäevikusse talletada? Otsustasin, et ma ei taha seda ja seega üritan oma otsusest niipalju kui võimalik kinni pidada.  Eks näis kuidas see mul õnnestuma hakkab. :D 
 Ma olen ka ise aru saanud, et tookordne värvivalik on rõõmsates, helgetes värvides ja mõjub soojalt, positiivselt ja koduselt. Siiani olen ma oma blogist  ammutanud energiat ja jõudu, et edasi rühkida. Tuleb vist oma alateadvust rohkem usaldada :)


Rukkililled. Foto: netist. 
 Ja tänu sellele, et mu blogi on inimestele meeldinud ja seda on huvitavaks peetud otsustas Topshop anda mulle tasuta köögivilja spagetimasina (siin), mis on osutunud asendamatuks köögitarvikuks. Seda on tõesti nii lihtne ja kerge kasutada. Vaid hetkega saab köögiviljast spagetihunniku, mis valmib nii kiirelt ja näeb taldrikul väga efektne välja. Ma olen neile väga tänulik, et nad otsustasid mind aidata. Suur, suur aitäh neile selle eest! 
 Samuti andis Pajumäe Talu mulle purgi nende mahegheed (siin) testimiseks. Ma olen gheed söönud enne ka aga on ikka vahel küll, kui see on meie oma kodumaa toodang ja lisaks veel mahetoodang. Kasutan seda oma toiduvalmistamisel päris palju, sest see teeb toidu nii mõnusalt võimaitseliseks. Piisab vaid imeväikesest kogusest ja mu toit muutub hetkega maitsvamaks. Suur, suur tänu neilegi maitsva ghee eest! 
 Ema tegi mulle kingituse ja ostis FiguraGen Weight geenitesti. Juhtus aga nii, et mulle helistati sealt ja öeldi, et kahjuks on materjali testi läbiviimiseks ebapiisavalt. Meil oli väga meeldiv jutuajamine ja kui kuuldi, et ma juba ka oma blogis sellest kirjutasin, et ema mulle selle geenitesti kinkis, siis sain üllatuseks neilt tasuta FiguraGen Vita ehk vitamiinide testi (siin).  Suur, suur aitäh neilegi! :)


Meelespealill. Foto: netist. 
 Ma olen väga rõõmus, et nii paljud on otsustnud mu tervenemist ka omapoolselt toetada. Et ma nii paljudele korda lähen. See on ikka super tunne! :)

 Jäi silma ka selline huvitas asi, kes on mu blogi jälginud. Poleks iial arvanud, et keegi võiks mu blogi ka mujalt, kui Eestist vaadata. Aga igal juhul on nimekiri selline:
Eesti 3862
Usa 608
Soome 129
Belgia 38
Rumeenia 13
Prantsusmaa 12
Rootsi 12
Venemaa 11
Suurbritannia 9
Iirimaa 8
Valgevene 7
Hispaania 1
Läti 1 

 Kuidas nad küll mu blogi peale sattunud on ei kujuta ma ettegi. Aga igal juhul oli seda nimekirja hea vaadata :) Blogi sai ju kõigest ühe kuu vanuseks! Postitusi on kokku juba 102 ja kommentaaregi juba 33 (osad neist küll minu vastused) aga ikkagi arvan, et mul on hästi läinud. 


Liblikad. Foto: netist.



 Mul endal on põnev seda blogi kirjutada ja hea on teada, et see ka teistele meeldib. Eks seegi annab jõudu ja rõõmustab südant ja aitab mind mu tervenemise teel. Mina rühin aga kindlalt edasi. Teie kõigi toetusel on see palju, palju lihtsam. 

Mõnus rohelus ja puude vahelt paistev päike. Foto: netist

Veelkord kõikidele mu blogi lugejatele suur, suur aitäh! :) 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar