teisipäev, 28. juuni 2016

Maca ja kilpnääre.



Mul juhtus nii, et "päevad" hakkasid jukerdama. Otsisin netist lahendust ja leidsin maca. Ostsingi omale macat ja hakkasin tarvitama. Õige ruttu sain päevad jälle õigelt toimima. Kui järgmine aasta sama asi juhtus siis teadsin, et ei pea pikalt otsima vaid tegin jälle ühe kuuri macat läbi. Ka seekord sain üsna ruttu asja korda. Lisaks on maca üldse üks imevahend, mis aitab nii paljude hädade korral. Väga pikk ja põhjalik jutt maca kasulikest omadustest on siin. Samuti on väga hea artikkel siin
Maca pulber. Foto: Sojapoest.

Kui tuli juttu mu uue endokrinoloogiga milliseid toidulisandeid või vitamiine ma veel lisaks igapäevasele kohustuslikule türoksiinile (L-Thyroxin) võtan ja ta kuulis, et ma ka aegajalt macaga kuure teen siis sain selle eest kiita. Maca on väga kasulik tarvitada ka kilpnäärme haiguse korral. 

Maca kapslid Sojapoest. Purgis 90 tk ja hind on 8.50 €

Dr. Chaconi tegi uuringuid millest selgus, et maca alkaloidid stimuleerivad hüpotalaamust ja ajuripatsit, et paremini tasakaalustada kogu endokriinset süsteemi. 

Ta hakkas uurima maca tarvitamise mõju naistele ja selgus, et naistel, kes pidid tarvitama igapäevaselt kilpnäärme ravimeid ja olid tarvitanud ka macat 2-3 kuud järjest olid kilpnäärme proovid niipalju paranenud, et nad said oma kilpnäärme ravimeid vähendada või mõningatel juhtudel nende võtmise isegi lõpetada. 

Uuringus osalenud naised väitsid end tundvat oluliselt paremini ja palju energilisemana. Kõikidel neil juhtumitel oli tegu kilpnäärme alatalitusega. 

Nii selguski, et maca tarvitamine võib positiivselt mõjutada ka kilpnäärme funktsiooni. 
Maca tabletid herbal.ee-st. Pakis on 300 tabletti ja hind on  hetkel 14.95 €

Kuna maca on mindki palju aidanud siis nüüd tarvitan macat tihemini. Enam ei tee vaid üks kord aastas ühekordset kuuri läbi, vaid üritan stabiilset macat kasutada.  Ja nagu on ka minu analüüsidest ilmnenud, siis ka minu proovid on niipalju paranenud, et mu igapäevast türoksiini kogust vähendati. :) 

Sojapoes on müügil maca pulber. 250 grammine kott maksab seal 11.70 €. Samuti on seda müügil enamuses öko - ja tervisepoodides. Isegi Maksimarketis tervisetoodete riiulil oli kahte sorti macat müügil. Olen sealtki ostnud, sest kiire oli. Hind oli täiesti mõistlik Eestist ostetu kohta ja toime oli täiesti tuntav. Viimasetel kordadel olen macat iherbist tellinud. Seal on väga suur valik maca tooteid ja hinnad on väga rahakotisõbralikud :) Näiteks Now Foods firma tooteid väga kiidetakse. 

Maca kapslid iherbist. Purgis 90 kapslit 750 mg ja hind 14.56 €
Viimane kord tellisin aga need iherbist: 

Maca 60 kapslit 525 mg ja hind 3.07 €

Maca 90 kapslit 500 mg ja hind 3.49 €


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar