kolmapäev, 15. juuni 2016

Mega hea uudis ehk minu tunduvalt paremad analüüside vastused :)




 Minu uus endokrinoloog tegi mulle täieliku tervisekontrolli. Eile käisingi siis kõiki neid analüüse andmas ja täna sain vastused. Arst rõõmustas mind kohe väga, sest tulemused on võrreldes eelnevaga juba märgatavalt paranenud!  Edaspidi pean türoksiini võtma vaid 100 mikrogrammi päevas. :) 

 Muidugi oli igavene jama minult üldse vere kättesaamine. Mul on lihtsalt kohutavad veenid, mis ennast kuidagi kätte ei anna. Esimese raksuga saab minust vere kätte vaid Kesklinna Polikliinikus üks vanem musta peaga naine. 
 Ükskord haiglas käisid mind, ma isegi enam ei mäleta kui paljud torkimas aga veene kätte ei saanud. Siis kutsuti haigla teisest otsast üks noor medvend kohale. Ma ei tea, mis imeoskused tal olid aga kätte ta mu veeni sai. 
 Eile tehti mulle kokku koguni 5 (!) auku. Nüüd näen välja nagu ärasüstitud narkar :D Osad kohad on suure  lillkakassinise laiguga, sest ta tõmbas nõela edasi-tagasi, paremale ja vasakule, sügavamale ja vähem sügavamale. No oli ikka paras piin küll. Viimaseks prooviks olid mu käed juba totaalselt ära torgitud ja nõela polnudki enam kuskile panna. Seega viimane, viies auk tehti käelabale. Kuna mul tulevad üldse sinikad väga kergesti, siis pole ime, et mu käed nüüd nii hullusti potilillad on. 

 Aga tehti mulle siis mingi Gtt+ins kõver, hormoonid, biokeemia. Pidin tühja kõhu peale ära jooma terve pudeli rõvemagusat jooki (Glucosepro), et jälgida mida mu veresuhkur selle peale teeb (mul päev otsa pärast iiveldas ja oi kui uniseks see mu tegi). Kuna mu emal on diabeet ja ta peab endale iga päev insuliini süstima ja ka minul on mõned diabeedihaigele omased sümptomid (meeletu janu ja suukuivus näiteks), siis taheti kontrollida kuidas minul sellega on. Õnneks olid mu proovid ses osas korras :)
 Loomulikult tehti ka kilpnäärmega seotud proovid jne. 
 Ei oskakski enam midagi juurde tahta. Ainus mida mulle vist nüüd veel tehtud pole on kilpnäärmepilt. Aga no ju siis seda tõesti pole vaja. :) 

 Kui analüüside vastused digilugu.ee-sse ka üles lähevad siis näen neid analüüside vastused ka must valgelt ja saan täpsemalt rääkida.

Õnneks nüüd pool aastat pole vajadust mind torkida. Alles poole aasta pärast lähen uuesti oma endokrinoloogi juurde ja eks siis tehakse uued analüüsid, et vaadata kuidas edasist ravi jätkata. 

Ma olen niiiiii mega häppi, et analüüsid juba praegu paremad on. Jätkan sama tublilt :)



2 kommentaari:

  1. Super ju! :) Rõõmustan koos Sinuga! Mingit kõverat mulle pole tehtud, nii et mul pole aimugi, millega tegu.
    Igal juhul - edasi võiduka võiduni!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, Päikesepaiste :) Aga kui mu analüüside vastused ka digilugu.ee-sse üles pannakse siis saab täpsemalt uurida mida nad siis kõik tegid minuga ja mis need kõik ka tähendavad :D Niipalju sain aru, et arst oli väga rõõmusja rahul, et mu proovid on paranenud :)

      Kustuta