teisipäev, 7. juuni 2016

Retseptid korda.



 Ühel hetkel oli mul juba omajagu retsepte kogunenud. Enamus oli netist leitud ja arvutisse kogutud ning vanemad retseptid olid kaustikusse kirjutatud. Jube tüütu oli nii kokata. Siis tekkis mul idee retseptid koos pildiga (et aimu saada milline valmis toit välja peaks nägema :D ) A4 lehele paigutada ja välja printida. Lehed panin kiletaskutesse ja rõngaskaante vahele. Hea lihtne ühest kohast sobiv retsept otsida ja kööki kaasa võtta. Pole ka ohtu, et kogemata ära määrin. Kui midagi juhtubki siis pühi vaid puhtaks ja kuivaks ning pane peale toiduvalmistamist jälle oma kohale tagasi :) 

Minu retseptikaustik :) Foto.erakogu.

2 kommentaari:

  1. Tubli oled ja hea viitsimisega - ma pole selleni jõudnud isegi siis, kui mul printer oli...

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul endal lihtsalt kergem õiget asja üles leida :D

      Kustuta