neljapäev, 2. juuni 2016

Lillkapsariis kookose-sealihakarriga ja daikoni ehk valge redise salatiga.



 Tegin omale täna ühe korraliku maitsva AIP lõunasöögi :) 

LILLKAPSARIIS.

Tükelda lillkapsas väiksemateks õisikuteks ja purusta köögikombainis S-lõikuriga riisiks. Jälgi, et üle ei purustaks! Pane auratajasse riisi aurutuskaussi ja auruta pehmeks. Maitsesta soolaga ja killukese gheega. Mul saab aurutaja praktiliselt igapäevaselt vatti. Sellepärast juba suht "närtsinud" välimus aga töötab veel väga ilusti :) 
 Lillkapsa "riisi" retsepti idee sain siit.


Minu kõvasti vatti saanud aurutaja, milles hetkel lillkapsa "riis". Foto: erakogu.

KOOKOSE-SEALIHAKARRI.

Selle retsepti idee sain siit.

Vaja läheb:
500 g kuubikuteks tükeldatud sealiha
1 sl kookosõli
soola
1 küüslauguküüs
1 tl Gourmet Garden-i ingveripastat
2,5 dl kookospiima
1 sidrunimahla jääkuubik 
Gourmet Garden-i ingveripasta. Foto: netist.

Valmistamine:
Pruunista pannil sealihakuubikud. Lisa küüslaugupressiga 1 küüslauguküüs, 1 tl ingveripastat ja sool. Lisa kookospiim ja hauta liha pehmeks kaane all. Kontrolli vahepeal kas vedelikku on piisavalt ja lisa vajadusel vahepeal vett juurde. Lisa sidrunimahl ja sega läbi. 

Sidrunitest on mul mahl välja pressitud ja jääkuubikotti pandud, et oleks alati värsket sidrunimahla võtta. Hea lihtne, ei pea veel eraldi sidrunist mahla pressima hakkama.


DAIKONI EHK VALGE REDISE SALAT.

Selle retsepti idee sain siit

Vaja läheb:
peotäis punase kapsa peenikesi ribasid
peotäis porgandi peenikesi ribasid
peotäis daikoni ehk valge redise peenikesi ribasid. 
sortsuke õunaäädikat
sortsuke neitsioliivõli 
sool
Daikon ehk valge redis. Foto: netist.

Valmistamine:
Lõika kapsast peenikesed ribad. Mul on Hauka laadalt ostetud kartuli koorija moodi asi. Sellega saab hästi ruttu kapsasalatit teha. Porgandi ja daikoni ribastasin Aliexpressist tellitud riiviga 
(siin) aga väga hästi saab ka julienne lõikuriga (siin). 
 Daikonit müüakse vist kõigis suuremates toidukaplustes. Mulle väga meeldib :)


Minu Hauka laadalt ostetud ribastaja ja Aliexpressist ostetud riiv. Fotod: erakogust ja netist.


Ja siin siis minu AIP lõunasöök. Supernjämma :) Foto: erakogu.


                                              Head isu!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar