kolmapäev, 8. juuni 2016

Frititud banaanid taignas.



 Saime Vaga Mamas supermaitsvat magustoitu - frititud banaane taignas jäätisega. Mõtlesin, et ehk saab seda kodus järgi teha ja leidsingi Toidutare foorumist siit sobiva retsepti.

Frititud banaanid taignas, mida pakuti Vaga Mamas. Foto: erakogu.
 Jäätist mul kodus polnud aga mul oli topsi põhjas veel järel karamelli toorjuustu. Vahustasin vahukoore ja karamelli toorjuustu kokku maitsvaks vahuks. Neid edevaid kokteilikirsse mul kah polnud aga ajab ilma nendetagi läbi. :D  

Vaja läheb:

Fritüürimistaigen:
1 muna
25 g suhkrut
10 g sulatatud võid
30 g maisijahu
20 g nisujahu
0,75 tl küpsetuspulbrit
0,25 tl soola
75 ml piima

Vahusta munad suhkruga. Lisa sulatatud või. Sega jahud, küpsetuspulber ja sool omavahel teises kausis. Lisa vahustatud muna-võisegule. Kalla juurde veidike piima, sega. Lisa ka ülejäänud piim. Lase taignal 30 min. seista.

3 banaani
100 ml õli (fritüürimiseks potis)

Valmistamine:
Koori banaanid ja lõika risti pooleks. Kasta banaanid taignasse (tähtis, et taigen kataks banaane täielikult).

Lase õli potis kuumaks 180 C-ni. Küpsta banaanipoolikud kuumas õlis kuldseks (vahepeal kahe kahvliga ümber pöörates).

Kõrvale serveeri jäätist või vaniljekastet.

Minu kommentaar oleks vaid, et taigen võiks minu arust tsutikene paksem olla. Järgmine kord panen piima pisut vähem aga need banaanid on küllaltki sarnased sellega mida Vaga Mamas pakutakse.

Tegelikult on Piprapoes müügil ka banaanide frittimise taigen. Sellega vast saab veel lihtsamalt. Toode on siin.

Minu versioon frititud banaanidest taignas. Foto: erakogu.

Head maiustamist ;) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar