kolmapäev, 15. juuni 2016

Kakaopuding.


Üks mõnusalt magus ja kakaone puding. Leidsin selle retsepti kunagi netist aga nüüd ei leia kahjuks originaali enam üles :(

Vaja läheb:
3 küpset banaani
1-2 pehmet datlit (leota enne vees)
paar spl toorkakaod
lisandiks marju (näiteks kirsid, vaarikad, maasikad vms)

Valmistamine:
Kõik koostisained peale marjade tuleb saumikseriga purustada ja kakaod lisada seni, kuni värvus on tumepruun ning maitse piisavalt kakaone. :)

Võib proovida ka ilma datliteta, kuid minu meelest on tulemus siis liiga mõru ja vähe magus. Minu maitse järgi piisab ühest datlist.
Samuti võib lisada kuni pool avokaadot, mis teeb pudingu mahedamaks ja kreemisemaks, kuid mulle meeldib ilma isegi rohkem.

Mina lisasin sügavkülmutatud kirsse, sest kakao ja kirsid sobivad minu arust kõige rohkem omavahel. Ka võib lisada kookoslaaste. Valged laastukesed pruuni kreemi peal näevad efektsed välja.
Kuna mu kirsid olid lahtise pakendiga sügavkülmas seisnud siis olid nad inetult krimpsu tõmbunud, kui kirsid ära sulatasin. Nüüd olen targem ja kasutan kindlalt suletavat karpi, kui korraga tervet pakki marju ära ei tarvita. Valan lihtsalt marjad kindlalt suletavasse karpi ja hoiustan oma marju nii sügavkülmas.


Kakaopuding krimpsus kirssidega :D Foto: erakogu.

Mõnusat maiustamist!


3 kommentaari:

  1. Jälle see blogger trikitab. Lihtsalt lambist on ühe rea väikeseks kirjaks muutnud ja tee või tina aga ära seda muuta ei lase. Proovi kuidas tahad. Sellised trikid mulle küll ei meeldi :(

    VastaKustuta
  2. Ja pealkirjas on kaka - o on plehku pannud :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. :D Jummel. Välja näeb küll sedamoodi. Aga ei, tegelikult on tõesti väga hea ja lihtne magustoit.

      Kustuta