teisipäev, 5. juuli 2016

Sidruniküpsised.



Ka nende küpsiste retsept on võetud raamatust "Gluteenivabad. Kaseiinivabad. Laktoosivabad toidud." 

Riisijahu. Foto: netist.
Vaja läheb:
90 g riisijahu
40 g mandlijahu
40 g suhkrut või ksülitooli
90 g võid
1 sidruni riivitud koor
Mandlijahu. Foto: netist.
Valmistamine:
Vahusta või suhkruga. Lisa riivitud sidrunikoor. Sega omavahel riisi – ja mandlijahu, lisa hulka sool. Sega jahusegu vahustatud või hulka. Rulli tainas õhukeseks, lõika sobiva kujuga tükkideks ja aseta küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile. Küpseta ahjus 180 kraadi juures 10-12 minutit. Lase küpsistel plaadi peal jahtuda.

Minu kommentaar:
Mina ei rullinud tainast vaid veeretasin väikesed kuulikesed ja surusin nad küpsetuspaberil lapikuks. Ülioluline on lasta küpsistel plaadi peal jahtuda. Mina olin nii kannatamatu ja läksin kohe näppima. Kuumalt on väga, väga muredad!!! Nii, et kannatlikku meelt ootamisel :) 
Mul sidrunit kodus ei olnud hetkel. Aga leidsin mingit apelsinikoort jahvatatud. Panin seda. Suhkur oli mul stevia pulber ja kookospalmi suhkur pooleks. Tunde järgi kokku. Ei kaalunud neid.

PS! Ka jahtunult on väga muredad! Mitte mingisugust transporti need kohe kindlasti ei talu. Aga maitse on taevalik :) Hmm, huvitav mis valemiga need küpsised raamatus sellised kindlalt koospüsivad välja tulid? 

Sidruniküpsised. Foto: erakogu. 
Mõnusat maiustamist! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar