reede, 8. juuli 2016

Blogi teemad populaarsuse järgi.



Sattusin täna vaatama, millised postitused on kõige populaarsemad. Siin siis ülevaade: 


Geenitesti postitust on vaadatud suisa 195 korda! Samas on väga palju huvi tuntud ka AIP toitumise vastu. Mis tegelikult mulle väga meeldib, sest autoimmuunhaigusi on nii palju erinevaid ja eestikeelset infot on siiski veel üsna vähe. Ka pole eriti kuskilt lugeda Eesti inimeste kogemusi ja tulemusi selle toitumisega seoses. 

Niipalju, kui sellest rääkinud olen, siis on inimeste reaktsioon üsna ühene "Appikene, sa vaeseke ei võigi ju midagi süüa". Sellepärast soovitan kindlasti vaadata ka minu postitust "Appi, mida siis üldse süüa?! Järg postitusele AIP ehk Autoimmune Protocol.", mis asub siin. Kui seda lugeda, siis näeb, et süüa on tegelikult piisavalt. Ka on maiustamiseks piisavalt valikuid. Kuigi ma postitan siia blogisse ka oma varasemate kokkamiste pilte ja retsepte (lihtsalt kahju oli neid mitte jagada, enamus võib ju siiski ka muid asju süüa ja vahel ka maiustada ja siit ehk saab mõne idee) siis võib päris palju leida mu retseptide hulgast ka uuemaid retsepte ja ka AIP toitumisse sobivaid retsepte. 

Väga huvitav on ka lugeda ingliskeelset infot selle kohta kuidas ja mis järjekorras toiduaineid tagasi toitumisse tooma hakata. Ma tegin selle kohta ka ühe postituse ja seda on samuti päris paljud juba lugenud. 


1 kommentaar: