teisipäev, 31. oktoober 2017

Gluteeni - ja laktoosivaba kaerahelbepuder kaneeli ja kodujuustuga.


 Ma siin mingi aeg tagasi kirjutasin, et ma söön küll liha ja mune jms aga ikkagi ei saa piisavalt valku. Ja seda Valgurikkad toiduained. postitust tehes avastasin, et on olemas ka laktoosivaba kodujuustu. Siiani ma millegipärast kodujuustu ei armastanud aga nüüdseks olen oma meelt muutnud. 
 Meil poodides on saada kahte sorti laktoosivaba kodujuustu. Rohkem meeldib Piimameister Otto laktoosivaba kodujuust. Kuidagi maitsvam ja sõmeram. Aga ega nüüd Tere laktoosivaba kodujuust jogurtiga ka paha pole. 


Piimameister Otto Laktoosivaba kodujuust. Pilt: netist.
Tere kodujuust jogurtiga. Pilt: netist. 

 Olen nüüd mõnda aega kodujuustu söönud ja tuleb tunnistada, et valgunormi täis saamine polegi enam probleem. Ja et kodujuustu oma toitudesse lisada olen otsinud netist ka vastavaid retsepte. Järgnev nüüd ongi üks neist. Retsepti leidsin Toidutarest siit.

Kogus: 1 portsjon

Vaja läheb:
2 dl laktoosivaba piima
0,75 dl vett
3 spl gluteenivabu täistera suuri kaerahelbeid
0,5 tl Tseiloni kaneeli
1 spl laktoosivaba kodujuustu
näputäis soola
killuke võid (soovi korra)
marju (soovi korral)


Laktoosivaba piim. Pilt: netist. 


Gluteenivabad suured täisterakaerahelbed. Pilt: netist. 
Tseiloni kaneel. Pilt: Umami lehelt. 
Himaalaja roosa sool. Pilt: netist. 
Laktoosivaba või. Pilt: netist. 






Valmistamine:
Kuumuta piim ja vesi keemiseni. Lisa kaerahelbed, kaneel ja sool. Keera kuumus väiksemaks ja hauta 10 minutit. 
Serveeri kodujuustuga ja puista ka pudru peale pisut kaneeli. 
Soovi korral võid lisada tükikese laktoosivaba võid ja/või marju. 


Gluteeni - ja laktoosivaba kaerahelbepuder kaneeli ja kodujuustuga + laktoosivaba või. Foto: erakogu. 

MINU KOMMENTAARID:
 Ma ei tea kas asi oli nendes suurtes gluteenivabades täisterakaerahelvestes aga minu puder tuli üsna vedel. Mulle nii vedel tegelikult ei meeldi. Täiesti vabalt võiks 1 spl kaerahelbeid rohkem panna. 
 Vaatasin, et jummel kui väike ports. Sellest ma küll kõhtu täis ei saa aga oh üllatust kõht saigi korralikult täis. :D
 Super maitsev sai. Mina enne söömist keerasin kõik segi, et igas ampsus oleks kõiki maitseid tunda. Viisakad inimesed söövad ikka ilusti, mitte ei sousti kõik segamini. No aga mis teha, kui ma selline olen? :D 

Ja siin on selle pudru toitumisalane teave:



Head isu!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar