neljapäev, 26. oktoober 2017

Ühepajatoit Slow Cooker-is valmistatud.


 Tekkis isu ühepajatoidu järele aga mitte ei viitsinud nii kaua köögis askeldada ja seega otsustasin ühepajatoidu valmis teha Slow Cookeris. Mõeldud, tehtud. Saab tõesti ka seda toitu Slow Cooker-iga valmistada :D 


Minu valmis ühepajatoit. Foto: erakogu. 

Vaja läks:
1 tükk seaprae liha
1 mugulsibul
2 spl õli lihatükkide ja sibula praadimiseks
2 keskmise suurusega porgandit
1 väike kaalikas
Ekstra neitsioliivõli. Pilt: netist. 
3 keskmise suurusega kartulit
1/4 kapsapead
soola ja jahvatatud musta pipart maitsestamiseks
pisut vett 


Seaprae liha. Pilt: netist. 
Mugulsibulad. Pilt: netist.











Porgandid. Pilt: netist. 
Kaalikad. Pilt: netist. 
Kartulid. Pilt: netist. 
Valge peakapsas. Pilt: netist. 

Valmistamine:
 Eemalda sealihalt kamar ja lõika liha suurteks kuubikuteks. 
 Kuumuta pannil törtsuke õli ja pruunista selles lihakuubikud. Maitsesta liha soola ja jahvatatud musta pipraga. Liha praadimise lõpupoole lisa pannile ka tükeldatud sibul ja kuumuta ka need klaasjaks. 
 Koori kartulid ja tükelda parajateks tükkideks.
 Puhasta porgand ja tükelda parajateks tükkideks.
 Koori kaalikas ja tükelda parajateks tükkideks.
 Lõika veerand kapsast sektoriteks. Jäta juur külge, et see hoiaks kapsalehti koos. 
 Lao köögiviljad Slow Cooker-i potti ja tõsta peale sibulaga praetud liha. Vala peale pisut vett. Palju pole vaja panna, sest ka köögiviljadest eraldub madalal kuumusel hautades piisavalt vedelikku. 
 Hauta ühepajatoitu "HIGH" kuumusel 3-4 tundi. Kontrolli vahepeal köögiviljade küpsusastet. 

MINU KOMMENTAAR:
 Hea mugav viis valmistada ühepajatoitu Slow Cooker-is. Saab kohe kõik koostisosad potti panna ja lasta Slow Cooker-il omaette toimetada. Köögiviljad ei kee üle, vaid jäävad ühtlaselt pehmeks. :)
 Normaalsed inimesed lisavad lõpus vedeliku sisse ka hapukoort ja/või jahu, et saada rammus kaste aga ma ei tea mis värk mul nende jahukastetega on - ma mitte ei armasta neid. No hapukoort oleks ju võinud panna. Laktoosivaba hapukoort on ju täiesti olemas aga ma tahtsingi lahjemat. See vedelik oli lihtsalt nii imemaitsev. Võibolla pliidil valmistades oleks see liiga lahja ja vesine jäänud aga Slow Cooker-is valminud "kaste" oli väga maitsev ja jätsingi nii. 
 Minu ühepajatoit sai valmis õhtul. Hommikul tõstsin selle vaid korraks pildistamise jaoks taldrikule ja unustasin tilli peale raputada. Serveerimisel ärge teie maitserohelist unustage. Pärast pildistamist tõstsin ühepajatoidu taldrikult Lock & Lock karpi, et seda töö juures süüa. Teine ports läks samuti karpi. Tööpäevad on 11 tunnised ja õhtul hilja töölt koju jõudes ei söö ma enam midagi. Nii, et tööpäevadel söön kodus vaid hommikusööki. Ülejäänud toidukorrad on töö juures. Õnneks on seal toidu soojendamise võimalus. Saan endavalmistatud sooja kodust toitu süüa :) 


Minu ühepajatoit. Foto: erakogu. 

 Ja siin on minu ühepajatoidu toitumisalane teave (kokku tuli 6 portsu):




Head isu! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar