esmaspäev, 30. oktoober 2017

Kairi Bregadze blogi.


  Facebooki kilpnäärme grupis (siin) jagas Kairi Bregadze väga asjalikku artiklit 10 kohvi võimalikku mõju sulle ja su kilpnäärmele. 
 Ja alles siis avastasin, et Kairil on blogi! Oi Kairi, sa oled üks paras suslik! :D Miks sa ometi ei öelnud mulle? :D Ma olen ikka paras udupea, et pole varem tähele pannud! 
 Kusjuures hiljuti avastasin, et ka Kairi on liitunud mu blogi lugejatega (millegipärast näitab praegu errorit ja nimekirja pole üldse näha). Vaatasin veel mitu korda, et kas ma näen ikka õigesti :D Nii asjalik ja teemast teadlik tüdruk ja on huvitatud minu blogist :) Kairi ju oligi see, kes tegi video Tõstame üheskoos teadlikkust kilpnäärmehaigustest! ja postitas selle Facebooki gruppi Hashimoto türeoidiit Eesti. Kes pole veel seda videot näinud ja oma toetusallkirja meie ettevõtmisele andnud, siis siin saab seda veel teha. Hääletamise tähtaeg on 31.12.2017



 No ja siis, kui olin lõpuks Kairi blogi avastanud hakkasin kohe ka ta teisi postitusi lugema. Peale väga huvitava postituse kohvi mõjust kilpnäärmele on tal veel mitmeid väga asjalikke postitusi kirjutanud. Keda see teema huvitab võiks kindlasti ta blogile (siin) pilgu peale visata. 

 Veel kasulikku lugemist tema blogist:
16 aastat kannatust. Hashimoto see kuri loom. - Lugu kuidas ta sai Hashimoto remissiooni (haigusnähtude kadumine või nõrgenemine) ning kuidas ta nüüd sümptomite vaba elu elab, kuigi arstid väidavad, et Hashimotost pole võimalik terveneda ja see haigus ning kilpnäärme ravi on paratamatus ja kestab surmani.
Tee tervenemiseni. - Tema teest tervenemise poole.
TOP 6 Kilpnäärme ja Hashimoto testi. - Kilpnäärme ja Hashomoto diagnoosimiseks vajaminevatest testidest.
HASHIMOTO 6 ALGPÕHJUST. - Põhjused, mis võivad olla Hashimoto algatajad. 
8 suurepärast abimeest kilpnäärmele. - Looduslikest abivahenditest kilpnäärme haiguste puhul. 

 Elav näide, et ka kõige lootusematust olukorrast leiab väljapääsu! Kahju ainult, et see teekond kilpnäärmehaigetel nii pikk ja vaevaline peab olema. Ja seda enam on väga tänuväärne, et ta on võtnud selle oma südameasjaks ja teeb kõik, et edaspidi kilpnäärme haiged kiiremini õige diagnoosi ja kiiresti ka õige ravi saaksid. 

Aitäh, Kairi! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar