kolmapäev, 15. veebruar 2017

Jaanipäeva challenge (14. veebruar).


  Hommikuks kohv täispiima ja steviaga ja näksisin pisut Oskar-i sealihasülti. 
Farmi täispiim. Pilt: netist.

 Lõunaks tegin sama salati, mis eelmiselgi päeval, ainult kogused olid umbes poole väiksemad. Kõrvale sõin sülti. Kala ja liha koos.  Aga no, kui oli selline isu :D 
Oskar-i sealihasült. Pilt: netist. 

 Õhtu poole läksin poodi ja ostsin valmistoidu letist veel natuke grillitud liha ja määrisin korralikult majoneesiga, et veel libedamalt alla läheks :D 

 Vahepalaks tükike juustu ja ca pool kiivit. 
14. veebruar Myfitnesspal-is. 
 Ahjaa, kuna oli sõbrapäev, siis sain mitu magusat kingitust. Igasugu šokolaade ja kommikarpe. Ja loomulikult kinkisin ka ise ja sealtki pakuti mulle aga ma jäin endale kindlaks ja ei võtnud mitte üht kommi ega šokolaaditükikest! :P Vohh, kui kange iseloomuga ma võin olla, kui tahan :D 
 Tegelikult on aga asi selles, et need asjad mind absoluutselt ei ahvatle enam. Ma söön rasvasest rammusast toidust oma kõhu nii täis, veresuhkur ei kõigu ja saan oma päevase süsivesiku normi täis marjade või puuviljaga. Loomulikult sisaldab ka köögivili täiesti piisavalt süsivesikuid. Ja sellepärast on mul igasugune magusa isu kadunud. 
 Marek ka vitsutas täiesti rahumeeli mul kõrval vanilje koorejäätist karamelli kastmega. Ja ma ei rünnanudki teda, nagu näljane šaakal :D 
Täiesti külmaks jätab kogu see magus kraam mind ja selle üle ma olengi kõige rohkem rahul. Sest olgem ausad minu kaalutõusu põhjuseks oli üsna kindlalt magus. Ma olen seda ikka juba omajagu vitsutada saanud. Nii, et ei tunne küll kuidagi puudust, et nüüd ei saa. Õnneks ei tahagi ja ennast seega üldse piinama ei pea. :) Mulle nii väga sobib. Nälga ju tundma ei pea ja saan süüa oma lemmik asju ning kõht on sellest rammusast toidust ilusti täis. Homme saab mu Jaanipäeva challenge-iga liitumisest üks kuu täis. Eks siis annan ka teada, kui palju selle kuu jooksul kokku kaal vähenenud on. Aga niipalju võib juba ette öelda, et ma olen oma tulemusega väga rahul :) On ju põhjust rõõmustamiseks küll! 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar