esmaspäev, 23. mai 2016

Raamatusoovitus.


 Lasin endale see aasta sünnipäevaks raha kinkida. Et siis ise rahulikult vaatan mida ma ostan. Kindlaid soove enne sünnipäeva polnud ja no miks ka mitte, eksole :) 
 Otsustasin, et ühe osa rahast ma viin raamatupoodi. Kuna oli sünnipäevanädal veel siis sai ju veel soodustust ka. Vaatasin seal siis ringi, et mida võtta kui mulle jäi silma Sarah Wilsoni raamat "Mina loobun suhkrust. 108 suhkruvaba retsepti." See kuidagi tundus ajakohane (mu mõtted tiirlesid järjest rohkem selle ümber, et ma pean midagi muutma, nii see enam jätkuda ei saa) ja tundus ka huvitav. Raamat ongi huvitav. Ja kinnitas veelkord mu veendumust, et olen õigel teel. See on mind palju aidanud, motiveerinud ja reel püsida aidanud. 
            

Teine raamat mis ka tolsamal päeval ostsin oli Kadi Kõivu raamat "LCHF. Hea enesetunne rasvarikkast ja süsivesikuvaesest toidust." See jäi kohe silma. Olin sellest teemast enne pisut kuulnud ja nüüd suisa eestikeelne raamat poes saada. Loomulikult ostsin ära. Pärast liitusin veel tema Facebooki grupiga LCHF/EESTI. Kuidagi tuli seal jutuks, et mul on autoimmuunhaigus ja Kadi soovitas AIP toitumine läbi teha. Vot sellel hetkel tundsin, et jahh. Aga mida ma ootan? Millal siis veel? Ei ole ju enam plikake, et võiks oma terviseprobleeme lõputult eirata. Mõeldud tehtud ja nii ma 10. mail sellega alustasingi. Ma pole enne olnud nii kindlameelne ühegi dieedi ajal kui praegu. Mul on kõht täis. Magusaisu on täiesti kadunud. Mu kaal langeb ja mu tervis näitab jõudsaid paranemismärke. Tunnen, et jahh ma olen õigel teel. Olen Kadile nii tänulik, et ta mulle seda soovitas! :) Kui see toitumine on läbi siis vägagi tõenäoliselt hakkan toituma LCHF toitumispõhimõtete järgi. See on lihtsalt loogiline ja õige jätk praegusele. 


LCHF/EESTI Facebooki grupis nägin soovitust kindlasti läbi lugeda Andreas Eenfeldti raamat "Toidurevolutsioon." Sain selle alles hiljuti ja loen seda alles aga no see raamat võiks suisa iga inimese kohustusliku kirjanduse hulka kuuluda. Nii silmi avav ja asjalik raamat. Kinnitab veelkord mu veendumust, et nüüd olen õigel teel. :)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar