esmaspäev, 30. mai 2016

Nipp. Kuidas jalanõudes kord luua.



 Nagu paljudel naistel, nii ka minul on igasugu jalanõusid ja kingi omajagu kogunenud. Kuidas aga sotti saada mis kingad kuskil karbis on? Ma olin tüdinenud pidevalt valesid karpe avamast ja nentimast, et nähh selles karbis ka mu otsitavat kingapaari pole. 

 Niisiis võtsin valge kleepeka ja kirjutasin musta markeriga peale mis kingad karbis asuvad, nii et ma kohe aru saaksin millest on jutt. Ja et asi veel kiiremini ja kindlamaks läheks siis jalanõuriiuli koristamise käigus otsustasin kõikidest oma jalanõudest pildid teha. Need tõmbasin arvutisse. Paigutasin nad kompaktselt A4 lehele, et võimalikult vähe paberit raisku läheks ja vähendasin jalanõude pilte sellise suuruseni, et nad välja printides mul kingakarpide peale ära mahuvad. Hea on kui on kodus värviprinter aga see 1-2 lehte lasta kuskil välja printida pole ka kallis. See eest on pärast kõik korras ja kergelt leitav :) 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar