reede, 20. mai 2016

Ja siit see algab ...

                              

 Otsustasin ennast tõsiselt kätte võtta. Kõigepealt vahetasin oma eelmise endokrinoloogi välja (see juhtus muidugi ca 4 kuud tagasi, sest eriarsti järjekorrad on meil ju röögatult pikad). Kuna paari aastaga ei läinud mu enesetunne ja proovid sugugi paremaks siis leidsin, et kaua võib ja aeg on endokrinoloogi vahetada. Pealegi pani mu eelmine endokrinoloog mu 1300 kcal dieedile. Alguses oli küll raske aga kuidagi sain hakkama. Igasugu isutamised käisid küll peal ja närvid olid läbi nagu politseikoeral :D  Kui aga nägin, et mu kaal jonnakalt paigal püsib ja ma juba nii õelaks mõrraks olin muutunud, et veel natuke ja ma kägistan mõne ära siis lihtsalt ühest hetkest loobusin ja kogu lugu. No milleks ennast piinata kui mingit tolku pole, eksole :D Ja nagu hiljem selgus siis väga õige otsuse tegin. Ma olin suurest näljast stressis ja mu proovid olid veelgi halvenenud. Nüüdseks on mulle selgeks tehtud miks see nii läks. Nimelt polnud pidevas näljas mina üksi vaid ka minu keha rakud ja nad polnud võimelised lihtsalt rohtu rakkudesse transportima. Stress loomulikult lisas asjale veel vürtsi juurde.

 Nüüd 10 päeva tagasi ehk siis 10. mai 2016 a. alustasin AIP toitumisega. Link mis see on asub siin. Kuna mul on krooniline autoimmuunne kilpnäärme põletik ja see on autoimmuunhaigus siis sobis AIP enda organismi puhastamiseks ja tervendamiseks väga hästi. AIP toitumine välistab mõneks ajaks kõik põletikke tekitavad toiduained.

Tänaseks on mu kaal vähenenud 2,7 kg. Seda siis 10 päevaga. Ma leian, et päris hea tulemus :) Aga lisaks kaalulangusele olen korda saanud ka oma seedimise. Kõhuprobleemid on kadunud. Lisaks hakkab taandumise märke näitama mu krooniline nohu. Päris lahti ma sellest tõenäoliselt ei saagi vist. Mul on nimelt veel tolmuallergia :( 

 Plaan on läbi teha minimaalne aeg ehk siis kuu aega seda toitumist. Näis kuidas mul läheb :)
  13 ja reede (13. mai 2016) kohtusin siis esmakordselt oma uue endokrinoloogiga. Võrreldes eelmisega nagu öö ja päev. Erinevalt eelmisest endokrinoloogist on tema märksa teadlikum. Sain kiita, et olen juba ise päris palju enda heaks teinud. Näiteks maca ja D vitamiini tarvitamine, mis aitavad päris palju selle haiguse puhul enesetunnet parandada. Kahjuks on türoksiinil (pean tarvitama igapäevaselt L-Thyroxin-i) ka vastikuid kõrvaltoimeid. Ja neid annab leevendada õigete toidulisanditega, õige toitumisega jms-ga. Igal juhul olen ma super vaimustuses oma uuest endokrinoloogist. Tõesti ega ilmaasjata teda ei kiidetaks ja järjekorrad tema juurde nii üüratult pikad poleks. 

14. juunil tehakse siis hästi põhjalikud analüüsid ja näis kuidas siis ravi edasi hakkab minema. Lootused ja usk on seekord päris suured :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar