teisipäev, 21. märts 2017

Mahlane rabarberikook toortatrajahuga.


 Sain selle retsepti kuskilt Facebookist aga enam täpselt ei mäleta millisest grupist, sest neid kokkamiste gruppe on seal hulgim ja no ma olen ka paljudes liige. Igal juhul super hea kook ja suured tänud talle (kahju, et autorit ei tea), et selle koogi retsepti sinna postitas. 

Toortatrajahu. Pilt: netist. 
Gluteenivaba küpsetuspulber Vianaturale poest.

Vaja läheb:
4 muna
3 dl roosuhkrut
2 dl toortatra jahu
1 tl küpsetuspulbrit 
400 g hapukoort
500 g rabarbereid 
vormi määrimiseks võid
pealeraputamiseks suhkrut ja kaneeli

Rabarber. Pilt: netist.
Muna. Pilt: netist.
Sötrin LCHF Eesti e-poest.
Hapukoor 20 % Pilt: netist. 

Pajumäe maheghee. Pilt: netist.
Tseiloni kaneel Umami poest. 


Valmistamine:
Vahusta munad suhkruga. Lisa jahu ja küpsetuspulber. Lisa hapukoor ja tükeldatud rabarber. Sega koostisained korralikult läbi. 
Määri koogivorm võiga ja vala segu koogivormi. Raputa üle suhkru ja kaneeliga. Küpseta 200 kraadises ahjus 20 - 30 minutit või kuni kooki pistetud tikk puhtalt välja tuleb (tiku külge taigent ei jää). 

Mahlane rabarberikook toortatrajahuga. Foto: erakogu.

MINU KOMMENTAAR:
 Kuna minul oli rabarberit vähem (ainult 220 g puhastatult), siis mina lisasin rabarberi alles siis, kui olin valmis koogitaigna juba vormi valanud. Puistasin rabarberitükid koogitaigna peale. Kuna koogitaigen on vedel, siis arvasin, et nad vajuvad nagunii ise sisse. Aga olesin võinud ikka sisse segada. Ei vajunad nad sisse midagi. Kindlasti oleks kook veel parem, kui rabarberit oleks rohkem olnud :P Või kui rabarberit ei jätku, siis oleks võinud mingeid marju juurde lisada. Näiteks maasikaid :) 
 Suhkrut ma ei kasutanud üldse, vaid kasutasin Sötrin suhkrut (see on LCHF toitumises lubatud suhkur). Ja ma panin seda ainult 1 dl.
 Küpsetuspulber oli mul gluteenivaba. Ostsin selle kunagi Vianaturale poest. 
 Hapukoor oli tavaline 20 % -line. Kui valida laktoosivaba hapukoor, siis oleks kook ka laktoosivaba. :) 
 Vormi määrisin Pajumäe mahegheega. 
 Kaneel oli mul Umami poest ostetud Tseiloni kaneel. 
 Supermaitsev ja mahlakas rabarberikook. Tõesti soovitan! :) 

Mahlane rabarberikook toortatrajahuga. Foto: erakogu. 

Ja siin on selle koogi toitumisalane teave:



Mõnusat maiustamist ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar