neljapäev, 29. märts 2018

Uus pudruraamat "Puder. Trendikad ja tervislikud kausitäied igaks toidukorraks."


 Mulle jäi Maksimarketis raamaturiiulist möödudes silma uus pudruraamat "Puder. Trendikad ja tervislikud kausitäied igaks toidukorraks". Raamatu autor on Mari-Liis Ilover. 
 Juba raamatu kaas oli nii kutsuv, et mõtlesin lehitseda pisut. Ja see oli täis isuäratavate putrude retsepte! Päris tõsiselt! Need pudruretseptid olid nii ahvatlevad, et tekitasid tahtmise neid kõiki proovida. No ja nii ta mu ostukorvi sattuski. :)

Mari-Liis Iloveri raamat "Puder. Trendikad ja tervislikud kausitäied igaks toidukorraks". Pilt: Rahva Raamatu lehelt. 

 Loomulikult müüakse seda raamatut ka raamatupoodides. Näiteks Rahva Raamatu kaupluses (siin) maksab see raamat hetkel 18.95 €. 
Pudrusöömine on saanud sisse uue ja värske hoo. Tervislik puder teeb võidukäiku nii kodudes, edumeelsetes restoranides kui ka tervise- ja toiduteadlikes fitnessringkondades. Poodidesse jõudnud uued põnevad teraviljatooted, pähklid-seemned ning erinevad piimad annavad Sulle palju võimalusi vaadata oma varem nii tavalisele pudrule hoopis värskema pilguga. Mis kõige toredam – erinevate lisanditega maitsvaid ja toitainetihedaid putrusid saab nautida kõigil söögikordadel! Pudrud on raamatus jagatud kolmeks: magusamad, mis sobivad peamiselt hommikueineks, soolasemat sorti kausitäied lõuna- ja õhtusöökideks ning eriti tervislikud ja toitainerikkad toorpudrud nii käivitavateks hommikusöökideks kui ka turgutavateks vahepaladeks. 
Raamatust leiad
- 50 isuäratavat retsepti magusate, soolaste ja toorputrude valmistamiseks
- lahedad pudrulisandid pähklipiimast tšiiaseemnemoosini
- levinumate teraviljade tutvustuse kaerast ja rukkist kinoa ja amarandini
- praktilise tabeli tangainete keetmise aja ja vajaliku vedelikukoguse kohta
- valemi oma lemmikpudru loomiseks

 Lehitsesin seda raamatut poes ja silma jäi ka mitu väga ahvatlevat hirsipudru retsepti. Nii, et ostukorvi sai lisatud ka kott hirssi. 

 Mäletan, et mulle lapsena meeldis hirsipuder üle kõige. Järgnes mannapuder. Muud pudrud sõin küll kuuleka lapsena ära aga ega nad minus väga vaimustust ei tekitanud. Seda imekspandavam on, et ma pole aastakümneid seda putru ise keetnud. Korra vist üritasin aga see oli nii vastikult mõru, et süüa ma seda küll ei suutnud. Ma lihtsalt ei osanud seda putru õigesti keeta! Tuleb välja, et maitsva pudru keetmine polegi nii lihtne ettevõtmine. 

 Mul tegelikult on juba kodus üks pudruraamat. Sellest raamatust olen samuti mitut putru teinud. Otsisin ta nüüd jälle välja. Tegu on Pille Endeni raamatuga "Pudrud hommiku-, lõuna- ja õhtusöögiks".

Pille Endeni raamat "Pudrud hommiku-, lõuna- ja õhtusöögiks". 

 Ka siia blogisse olen sellest raamatust juba mõned retseptid lisanud:
Kinoapuder kuivatatud puuviljade ja mooniseemnetega. ja 
Amarandi puder toorjuustuga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar