neljapäev, 5. jaanuar 2017

Miks ma kasutan Oriflame kosmeetikat?


 Head uut aastat! Et teie unistused ja lootused kõik täituksid sellel aastal! Et oleksite terved, rõõmsad ja õnnelikud! :)

Ilusat 2017 aastat! Foto: netist. 

 Tänase postituse kirjutan kosmeetikast, mida ma ma olen aastaid kasutanud. Ja miks ma olen valinud just Oriflame kosmeetika?

 Ma olen kunagi päris mitmeid aastaid müünud prantsuse parfüüme ja ka väga kallist kosmeetikat (Elizabeth Arden, Givenchy jms). Loomulikult olen ma neist enamuse ka enda peal ära proovida saanud. Mul oli võimalus neid testreid katsetada ja koolitustel jagati samuti tihtipeale väikeseid kingitusi. Proovisin ära, halvad just polnud aga ei midagi "üle prahi" kraam kah polnud, nagu hinna poolest arvata võiks. 

 Siis aga sattusin aastaid tagasi kuidagi juhuslikult Oriflame kosmeetika peale. Mul oli üht toodet vaja (üks sõbranna kiitis väga  ja soov oli see endalegi osta) ja selle asemel, et Oriflame konsultandi kaudu see endale osta sattusin ise hoopis Oriflame konsultandiks. Mul polnud mingit plaani ulmelist kasumit selle müügist endale teha või ainult selle kosmeetika müümisest tehagi omale põhisissetulek. Eks sõbrannad ikka tellisid endale ka minu kaudu aga ei midagi märkimisväärset. Lihtsalt nii oli võimalus seda toodet endale veel odavamalt osta. Ja loomulikult sattusin lõpuks ka teisi tooteid ostma. Tihtipeale pandi tellimusega kaasa ka testreid ja mõnel koolitusel olen ka ikka käinud ja nii lähemalt neid  tooteid proovida saanud. Ja nii olengi kuidagi sujuvalt kogu oma kosmeetika Oriflame vastu vahetanud. Mulle on kuidagi sobinud see põhjamaine naturaalsus. 

Oriflame - naturaalne Rootsi kosmeetika. Bänner: netist.

 Minult on väga, väga palju küsitud, kas mul on ripsmepikendused pandud. :D Ripsmed olevat nii ilusad, tihedad ja pikad. Tegelik saladus on vaid üks konkreetne Oriflame ripsmetušš, mis on tõesti kasutuses mul juba pikki pikki aastaid. Mul pole mingit plaani seda välja vahetada, sest see ripsmetušš on osutunud tõeliseks pärliks. See on tõesti väga hea ja jääb ripsmetel hästi loomulik. Lisaks muidugi mega hea pikendav ja koolutav toime. See minu Oriflame lemmiktoode on siin. Kui nad nüüd millegi pärast selle tootmise peaks ära lõpetama, siis oleksin küll ääretult kurb, sest pole siiani paremat ripsmetušši leidnud. 
The One 5 in 1 wonderlash ripsmetušš. Foto: netist.
 Teine toode, mida olen juba üsna pikalt kasutanud ja mida väga kiidan on sarjast Giordani Gold. Täpsemalt Long Wear Mineral jumestuskreem. See on mineraaljumestuskreem, mis katab ühtlaselt ja püsib ilusti peal terve päev. Minu tooniks on light ivory. Toode asub siin

Giordani Gold Long Wear Mineral jumestuskreem. Foto: netist. 
 Samuti olen juba aastaid kasutanud Giordani Gold bronzing puudripärleid. Minul on valitud kõige heledam toon nende valikust. Täpsemalt toon natural radiance. Kasutan seda toodet põsepunana ja seda kannan peale pintsliga. Sellist pinslit pole samuti neil hetkel pakkumises aga minul on see selline:

Minu Oriflame pintsel põsepuna pealekandmiseks.

 Põsepunata olen muidu liiga kahvatu ja pisut õhetavat puna põsele paneb i-le punkti peale. Vahest, kui pole seda viitsinud omale peale panna, siis on Marek küsinud, et miks ma täna nii kahvatu välja näen :D Et miks ma ometi seda peale pannud pole. Ju siis tõesti on ka see toode minu jaoks nii vajalik. Selle toote leiab siit. Vahepeal oli see toode aga märksa ilusamas ja mugavamas karbikeses. Väga kahju, et nad on pakendit muutnud. 

Giordani Gold Bronzing puudripärlid. Foto: netist.

  Väga rahul olen ka ühe nende puudriga. Enne küll kasutasin ka nende mineraalpuudrit aga ka seda pole mõnda aega pakkumises olnud. Seega valisin Giordani Gold Sheer puudri ja tooni light. Seda toodet saab näha siit. Kasutan ka Oriflame puudripintslit, sest mulle meeldib puudrit pinsliga peale tupsutada, mitte ei kasuta puudriga kaasasolevat padjakest. Pintsel puudri jaoks on mul selline. Seal on küll kirjas, et see pintsel on põsepuna peale kandmiseks aga mina kasutan seda hoopis puudri jaoks. 
Giordani Gold Sheer puuder. Foto: netist. 

 Mul oli aastaid kasutusel üks Oriflame kosmeetikakott, mis oli kahe vahega, paraja suurusega ja milles olid eraldi taskud pintslite ja muu kosmeetika jaoks. Kahjuks on nad ka selle tootmisest maha võtnud. :( Aga kuna vana kosmeetikakott oli juba üsna näruks muutunud ja uut sama kompaktset neil enam pakkumises polnud, siis ostsin endale uue kosmeetikakoti Aliexpressist Hiinast. Vot see on üsna sarnane sellele, mis mul oli. Olin sellega nii ära harjunud, et teistsugust ei kujutanud endal enam ette. Tellisin siis sellise, ainult et minul on ta musta värvi. Olen sellega väga rahul. 
Kosmeetikakott Aliexpressist. 

 Lauvärvide ja huulepulgaga on mul suht kehvad lood. Lauvärvi ma lihtsalt ei viitsi kasutada. Pealegi ma ei viitsi nii palju jännata, et see mul ka õhtuni korralikult peal püsiks.Ikka on õhtuks kuskile rulli tõmmanud. Nii, et olen nüüdseks sellest üldse loobunud. Vahepeal kasutasin pisut silmanurkades. Nii ta vähemalt püsis paigal. Mul oli selline paksem pliiats, mida sai siis teritada ja oli mugav nii seda silmanurkadesse panna. See on ka neil vahelduva eduga müügis. Enamasti on sellised pliiatsid pakkumises jõulu paiku. Minul oli kasutuses selline valge ja sädelev. Umbes nagu see aga valge:

Sädelev lauvärvi pliiats. Foto: netist. 
 Kasutasin seda pisut silma sisenurkades ja mitte igapäevaselt vaid pidulikumatel puhkudel silmadele rohkem sära andmiseks. No umbes nii, nagu seda siin on kasutatud. Ainult, et minul oli kasutuses hästi sädelev lauvärvipliiats. 

Hele lauvärv silma sisenurkades, et silmadele sära anda. Foto: netist.

 Huulepulgad aga ei püsi mul üldse peal. Vali milline tahes. Ära süüa suudan ma neist ka kõige püsivamad. Kuna mul huulepulkasid kasutada ei õnnestu, siis olengi põhirõhu pannud silmade esiletoomiseks. Midagi näos võiks ju rohkem esile tuua ja kuna mulle on öeldud, et mul on väga ilusad sinised silmad, siis silmade rõhutamisele olengi rohkem rõhku pannud. Selle pildi klõpsutas minu hea fotograafist sõbranna ja tegelikult on see juba mitu aastat vana pilt. Tuli tookord mul töö juurest läbi ja näitas oma tollepäevaseid pilte. Ja siis lihtsalt äkki otsustas, et teeb minust ka ühe pildi. Mul oli juba ligi 11 tundi tööpäeva seljataga olnud ja olin üsna väsinud aga pilt tuli välja üllatavalt normaalne, mis minu puhul on üsna tavatu, sest üldjuhul võiks kõik pildid minust rahumeeli ära visata, sest neist ei kõlba mitte ükski. Ma lihtsalt pole absoluutselt fotogeeniline. Valisin selle pildi, sest siin on mu silmade värv kõige paremini peale jäänud. Loomulikult teeb Helis tegelikult võrratult ilusaid pilte. Tal on oma stuudio (Karramel Stuudio) ja ta tegeleb ka stilistikaga. Vajadusel teeb nii meigi, kui ka soengu. Ta on neid asju kõike õppinud ja on väga edukas. Ma kogu aeg mõtlen, et võiks ükskord tema juurde fotosessioonile ka lõpuks minna aga siiani pole veel kuidagi jõudnud. Vähemalt on tema juures lootust minust ka normaalseid pilte saada. Ehk nüüd see aasta õnnestub, sest ta kolis just suuremale pinnale. Helise piltidele saab pilgu peale visata siin. 

Helis Künnap-i foto minust. Tehtud töö juures peale ligi 11 tunnist tööpäeva. 

 Muidu olen vahel ikka üritanud huulepulka ka kasutada. Siis on kasutuses olnud The One Power Shine huulepulk ja toon clover haze. Seda saab näha siit. Või olen kasutanud sama tooni aga täiesti matti huulepulka. 
The One Power Shine huulepulk. Toon clover haze. Foto: netist. 

 Veel kasutan vahel nende silmalainerit ja justnimelt seda toodet. Ja loomulikult on pidevas kasutuses nende kulmupliiats. See jääb üsna loomulikult peale, kui mu keemiline kulmuvärv hakkab tuhmuma. Sellel on korgi küljes ka kulmuhari. Väga mugav minu arust. Seda minu kulmupliiatsit ka hetkel nende tootevalikust ei leidnud. Ma loodan, et see on neil ajutine nähtus ja nad toovad selle tagasi müügile. Praegusel hetkel ei leidnud ma isegi seda pilti kuskilt netiavarustest. Mul on veel väike konts seda järel ja seda kah pildistama ei hakka. Aga vist tuleb mingi analoogne välja valida mõne teise firma toodete hulgast. Tundub, et sellist neil enam plaanis pole toota. Kahju :(

 Ja Oriflame-l on veel mitu toodet, mis on võrratult head olnud aga mida neil enam tootmises pole. Miks küll? Nii, nii kahju :( Ja ühtegi asendust neile pole ka veel leidnud. 

 Kõigepealt üks nende lõhn, millest kujunes aastateks minu signatuurlõhn. See oli nii õrn ja eriline aga püsis väga hästi peal. Kui mul see lõhn peal oli siis sain palju komplimente ja tihtipeale öeldi, et juba lõhna järgi võis ära tunda, et Eda ruumis viibib. Seda lõhna seostati minuga ja see oli tõesti võrratult hea. Lõhna nimi oli Her ja seda oli ka meeste varianti ehk siis Him. Ka meeste lõhn oli üsna hea. Pudel ise oli üsna lihtne ja tagasihoidlik aga lõhn ise oli võrratult lummav. Nii õrn aga püsis imehästi peal. Täiesti tuntavalt eriline lõhn.

Oriflame lõhnad Him ja Her. Foto: netist.


 Ma siiani nutan seda lõhna taga ja pole mitte ühtegi sarnast enam leidnud. Ometi oli mul aastaid tagasi piiramatu võimalus igasugu kalleid prantsuse parfüüme testida. Lõhn millega olen siiani rahule jäänud kinkis mulle Marek. Ta valis selle ise oma peaga välja ja ma siiani imestan kuidas ta selle valimisega küll nii täppi panna suutis. Olengi siis seda nüüd viimased aastad kasutanud. 

Minu viimaste aastate lõhn. Foto: netist. 

 Teine toode mida taga nutan on Oriflame wrinkle filler. See tõesti reaalselt toimis. Sellel oli selline mõnus peenike toruke, millega sai kreemi täpselt kortsukesse panna. Mul ikka kulmude vahel paar kortsukest oli, mida oli sellega väga mõnus kohe olematuks muuta. Vaid hetk ja kortsuke oli täiesti kadunud. Täiesti hämmastav toode. Pole siiani sama tõhusat kreemi leidnud. Küll on nendega igavene jama. Kas ei taha ära imenduda või pole neil mingit märgatavat kohest toimet. Ühesõnaga on sellega üks rist ja viletsus. 

Oriflame Ecollagen sarja wrinkle filler. Foto: netist.
 Nüüd hiljuti jäi silma üks kortsu täitja, mida kliendid väidetavalt väga kiidavad. Aga ta kuramus on liiga kallis lihtsalt testimiseks. Kardan, et ka see ei taha mul ilusti nahka imenduda. Õnneks mind on looduse poolt õnnistatud üsna kortsuvaba näoga. Eks põhjus on ka minu ülekilodel, sest nägu on ümmargune nagu täiskuu ja rasv on mu kortsud kõik sirgu pingutanud. Hirmuga mõtlen sellele, et kui minu vanuses nüüd veel kaalu korralikult kaotada, siis tulevad ka mu seni varjul olnud kortsud kõik välja. Seda küll hästi ei tahaks :D Aga nooh, silm on peale visatud sellele tootele. Võibolla kunagi ikka raatsin ära katsetada. 
Byothea Wrinkle Filler Tradehouse poest. 

 Ja väga hea toode Oriflamel oli ka nende spetsiaalne käe nahka trimmiv kreem. See polnud siis tavaline kätekreem vaid oli mõeldud sellele osale käele, mis jäi küünarnukist ülespoole. Seda vist peaks veel kuskilt kuidagimoodi tellida saama. Aga millegipärast seda toodet enam Eestis tootevalikust ei leia. Loodan, et nad toovad selle Eesti turule tagasi, sest see oli ka tõesti päris märkimisväärselt tõhus kreem. 

Oriflame Go Sleevless kreem. Foto: netist. 

 Lisaks kasutan ikka muud kosmeetikat ka. Näiteks Avonil on üks küünenahakreem, mis on osutunud minu jaoks parimaks. Oriflamel nii tõhusat pole kahjuks. 

Avon-i küünenaha kreem. Foto: netist. 
 Meigieemalduseks olen valinud Mixa firma mitsellaarvee ja see on spetsiaalselt tundlikule nahale. Sellega tohib nii nägu, kui ka silmi puhastada. Ja on tõesti piisavalt tõhus aga ei ärrita mu nahka. 

Mixa Cleansing Micellar Water tundlikule nahale. Foto: netist. 
 Parimaks kehakoorijaks on aga osutunud samuti Orifame toode. Kasutan Milk & Honey toodet. 

Oriflame Milk & Honey kehakoorija. Foto: netist. 
  Plaan on aga ära proovida veel Tradehous-ist spetsiaalne kulmuhooldusvahend (siin). Jutt on sellel igaljuhul mega hea. Ei tea kas tõesti ongi nii hea? Kilpnäärme alatalituse puhul on väidetavalt üheks sümptomiks ka nirud kulmud. Mul olekski neid väga tarvis turgutada. Ei tea kas raatsin selle omale kunagi osta? 

Talika Eyebrow Liposourcils Expert kulmuhooldusvahend. Foto: Tradehouse lehelt. 
 Igal juhul kunagi kasutasin üht ripsmeseerumit ja see küll toimis. Mul nimelt olid kunagi ikka väga nirud ripsmed. Peale selle mõningast kasutamist võis küll erinevusi märgata. Äkki see kulmuhooldusvahend ka toimib sama tõhusalt? 

FEG ripsmeseerum. Foto: netist. 
 Lisaks olin silma peale visanud Tradehouse poes müüdavale Biodroga Cleansing Facial Exfoliator with AHA-le. See sisaldas 10%-list glükoolhapet ja olevat eriti tõhus kooriv ja sügavpuhastav kreem. Suhkruroo AHA hapetega. Lubas siluda peenikesi joonekesi ja helendada pigmendilaike (suviti mul ikka tekib põskedele tumedamaid laike). Seda kasutatakse sügavpuhastava maskina. Hetkel seda nende tootevalikust enam ei leidnudki. Näh ja ei jõudnudki seda ära proovida :( Äkki mujal on müügil? Peaks proovima. 

Biodroga näokoorija AHa hapetega. Foto: netist.

 Ja mul on veel kasutuses odav Bell firma korrektor pliiats, mis on antibakteriaalne. Minul on toon A2. Kunagi sai kiiruga ostetud, kuna oli vajadus ja haarasin ruttu midagi odavat. Aga see on osutunud päris heaks. Minu arust kuivatab punnikesi (no jaa isegi minu vanuses tekib veel enne "päevi" näole punne) ja katab üsna loomulikult. Nii, et olen seda uuesti ostnud, kui eelmine on otsa lõppenud. Seda saab osta näiteks Maksimarketitest, kus on Bell firma kosmeetika väljapanek ka olemas.  

Bell korrektor pliaats. Foto: netist. 

 Mis juustesse puutub, siis olen mõnda aega Puhas Loodus sarja nõgesešampooni kasutanud. See on nõgese bioekstraktiga ja peanahka toitva omadusega. Spetsiaalselt normaalsetele ja rasustele juustele. Mu juuksed lähevad üsna ruttu rasvaseks, sest mulle tundub, et enamus higi eritubki mul peanaha kaudu :D Eriti higistab kukal ja otsaesine öösiti. Padi on hommikuks üsna märg. Mina loomulikult ka. Ja sellepärast pean praktiliselt iga päev juukseid pesema ja üsna tihti voodipesu vahetama. Vahest, kui vaba päev on olnud, siis pole viitsinud lihtsalt iga hommik juukseid pesta. 

Puhas Loodus nõgesešampoon. Foto: netist. 

 Aga iHerbi grupis on tüdrukud väga kiitnud üht tegelikult hobustele mõeldud šampooni. Mul on päriselt ka plaan see omal nahal ära proovida :D Šampooni leiab siit. Ka iHerbi lehel on selle toote all inimeste kommentaarid, kes on seda kasutanud ja kommentaarid on tõesti väga kiitvad. Nii, et miks mitte ära proovida? :P 

iHerbi poest hobuste šampoon. 

 Selline tuli siis selle aasta esimene postitus :) Arvasin, et oleks sobiv see alustada enda ilusaks tegemise teemaga. Ei tahaks ju kohe alustada oma haigusega või sellega võitlemisega. 

 Olge kaunid! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar