esmaspäev, 23. jaanuar 2017

Jaanipäeva challenge (20 - 22. jaanuar)


 20. jaanuar. 

  Tööpäev. 
 Hommikusöögiks siis jälle tavaline kohv vahukoore koorega. Ja kõrvale mu lemmik - heeringas sibula ja hapukoorega. 
 Lõunaks võtsin kaasa oma eelmisel päeva tehtud spagetikõrvitsat ja sidrunikana. Retsept siin. Loomulikult oli ta lõunaks täiesti jahtunud. :( Segasin kõik kokku ja sõin siis külmalt. Kusjuures ka külmalt oli üllatavalt maitsev. 
 Vahepalaks olin kaasa võtnud kohupiima ja pisut sügavkülmutatud vaarikaid. 
 Õhtul koju tulles tegin autoimuun tee omale. Selle tee retsepti leiab siit.
20. jaanuar. 
 Ikka läheb mul veel süsivesikuid üle. :( Aga suhkruid see eest jääb ülegi. Niisiis eriti ei põe. Üsna nibin-nabin päeva toitumine. 


21. jaanuar. 

 Tööpäev. 
 Hommikul jälle kohv vahukoore koorega ja jälle mu lemmik heeringas sibula ja hapukoorega. 
 Kuna mitte midagi hommikul teha ei viitsinud rohkem, siis kaasa tegin vaid värske salati kurgist, tomatist, paprikast ja jääsalatist. Maitsestasin Himaalaja roosa soola, neitsioliivõli ja sidrunimahla kuubikuga sügavkülmast. 
 Poest tõin grillkana juurde. 
 Magustoiduks vaarikad kookospiimaga. 
21. jaanuar. 

  Selle päeva toitumiskava on juba pisut parem. Suht ideaalselt balansis. 


22. jaanuar.

 Kolmas tööpäev järjest. 
 Hommikuks jälle kohvi vahukoore koorega. 
 Hommikul hakkasin korralikult oma toidutermost pesema (tööl saan vaid sooja veega ära loputada) ja kui peale pesu seda kuivemaks tahtsin raputada, siis läks see korra vastu kraanikausi äärt ja klõpsti oli üks kinnitus küljest lahti. Jumal tänatud! Ongi põhjus see mõttetus ära visata ja midagi asjalikumat asemele vaadata :D 
 Seega haarasin kodust kaasa Põltsamaa Toome salatit ja praadisin pannil pisut krõbedamaks ka kapist leitud Rakvere veiselihast hakkpihvid. Jaaa, see pole mingi õige toit aga mul polnud miskit mõistlikumat kohe külmkapist võtta. Ma olin hommikul nii unine ka veel, et absull mõte ei jooksnud. 
 Magustoiduks tegin kookospiima, sügavkülmutatud kirsside ja ühe ananassirattaksega smuuti. Mul on hea väike blender, kus saab sedasama blenderdusnõud kasutada. Keera vaid nugadega osa ära ja asenda see täiesti lekkimiskindla korgiga. Hästi mugav. Ja võtsin smuuti nii kaasa omale. 
 Mis ananassi puutub, siis oli mul kapist võtta poolik purk ananassirattaid kerges siirupis. Kalorsus on tõenäoliselt koos selle siirupiga aga siirupi olen ma alati ära valanud. Ma, kui olen seda ostnud, siis olen vaid ananassi kasutanud (nõrutan ananassi siirupist kuivaks). 
 Vahepalaks jälle üks mu lemmikutest - sulatud juust. 
 
22. jaanuar. 

  No juba arvata oligi, siis sellise toitumisega lähevad süsivesikud, rasvad ja valgud balansist välja. Hea on muidugi see, et suhkrut jääb ikkagi üle. Valku oleks võinud pisut rohkem olla aga rasvad on suht nibin - nabin. Ah, vahest kui juhtub selliseid päevi, siis pole ju väga hull. Ma arvan. Peaasi, et see reegliks ei saaks. 

 Hommikul unise peaga jõudsin ka kaalule korra hüpata. Esimese nädalaga -2,5 kg. Pole paha. Aga fakt on see, et see alguse asi. Esiteks arvan, et sooled on nüüd tühjemad ja loomulikult lasi organism üleliigse vee välja, mida süsivesikurikka toiduga muidu organismi koguneb. 

 Üritan sama tubli edasi olla. Kuna pühapäevad on üldiselt vaiksemad, siis sai tööle kasa võetud Kadi Kõivu LCHF raamat. Sain seda vahepeal veel sirvida ja mõningaid kohti veelkord üle lugeda. Kordamine ei tee paha. 

 Nädala jooksul nälga tundma ei pidanud. Sain süüa oma mitmeid lemmiktoite. Pidupäevadel on meil alati näiteks laual heeringas sibularataste ja hapukoorega. Kõht oli täis ja meel hea. Keha on kuidagi pringima olemisega (üleliigne vesi on väljas ja pole seda paistes tunnet enam nii palju). Kõht käib ilusti läbi ja mingeid takistusi ei tekkinud. Magusaisu hoogusid ka ei olnud. Marek sai mul kõrval südamerahus banaane ja küpsiseid vitsutada. Ei kippunudki nende kallale nagu näljane šaakal :D Ka poes sain täiesti külma närviga koogiletist mööduda. Süsivesikuvaene toit on mu suhkrusõltuvuse minema ajanud. :P

 Ikka vapralt edasi :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar