laupäev, 15. juuli 2017

Kuidas ma endale tihedaid kulme üritan saada.


 Mul on eluaeg üsna nirud kulmud olnud. Ripsmed muide ka kunagi. Praeguseks võin aga oma ripsmetega igati rahul olla. Mõni on koguni arvanud, et mul on ripsmepikendused. :D Mu ripsmed näevad tõepoolest üsna tihedad ja pikad välja. Mida ma siis oma ripsmetega tegin, et ma nad ilusaks sain? 
 Kõigepealt nägin kuskil ühe ripsmeseerumi reklaami ja ma läksin selle õnge ning ostsin omale ära. Tegu oli FEG ripsmeseerumiga (siin). Mina ei mäletagi kustkohast tookord endale selle toote ostsin aga seda müüakse praegugi. 


FEG ripsmeseerum. Pilt: netist. 
 Hakkasin üsna järjekindlalt seda kasutama ja ühel hetkel märkasin, et tõepoolest on mu ripsmed pikemaks ja ka tihedamaks muutunud. Loomulikult on abi ka õigest ripsmetuššist. Aastaid tagasi leidsin Oriflame ripsmetuššide hulgast selle õige, mida mulle meeldib kasutada ja mis ripsmed väga ilusaks ja pikaks teeb. Tegu on 5 in 1 Wonderlash ripsmetuššiga (siin). Toote tutvustuses on kirjas: 3 D ripsmeid eraldava harjaga kõik-ühes tušš tõstab, annab pikkust ja volüümi rohkem, kui kunagi varem. Hooldavad koostisained toidetud ripsmete heaks. 
 Ja tõepoolest see ripsmetušš reaalselt teebki kõike seda, mis tootetutvustus lubab. Ma olen selle ripsmetuššiga mega rahul ja ma pole enam aastaid mitte midagi muud oma ripsmete heaks teinud. Sellest tootest on siiani täiesti piisanud. 


Oriflame 5 in 1 Wonderlash mascara. Pilt: netist. 
 Njah, aga kulmud on mul minu arust aasta-aastalt järjest viletsamaks läinud. Kui kosmeetiku juures neid värvimas ja hooldamas käin, siis näevad nad üsna korralikult vatti minuga. Karvad on imepeenikesed ja lühikesed ja kuna nad on ka heledad, siis tuleb nende ülesleidmiseks suisa suurendusklaasi kasutada. Ma olen leidnud omale ühe kindla kosmeetiku, kes suudab mu nirudest kulmudest täiesti talutavad kulmud välja võluda aga see pole mitte kõigil kosmeetikutel õnnestunud. Kujutan ette kuidas nad on kirunud, kui on minu kulme pidanud värvima ja hooldama. 

 Muide sattusin mingi aeg tagasi kuskilt lugema, et kilpnäärmehaiguse korral pidi üks sümptomitest olema ka see, et kulmud järjest nirumaks jäävad. Minuga tõenäoliselt nii ongi läinud. Ma nimelt ei mäleta, et nad niiiiii nirud mul eluaeg olnud oleks). Praegu googeldades leidsin selle artikli ning sellest on juttu ka veel selles artiklis. Inglise keeles on samuti selle kohta infot. Näiteks see artikkel. 


Kilpnäärme alatalitusest tingitud kulmude hõrenemine. Pilt: ingliskeelsest artiklist (link üleval)

 Nüüd siin hiljuti mõtlesin ennast käsile võtta ja hakkasin oma kulme päästma enne, kui asi päris lootusetuks on läinud. Kui ma sain oma ripsmed korda, siis miks ma ometi oma kulmudega sama ette ei võta? Nüüd viimases "Naistelehes"  oli nagu tellitult ka artikkel "Paneme ripsmed võrgutama". Ja seal oli päris asjalikke nõuandeid. Aga sellest pisut hiljem. 

 Mida ma siis oma kulmude päästmiseks ette plaanin võtta? Kõigepealt, kuna tõenäoliselt ongi ka minu puhul tegu kilpnäärme alatalitusega ühe kaasneva sümptomiga, siis jälgin selle koha pealt ennast väga. Üritan selle haigusega sobivalt toituda (eelkõige gluteenivabalt). Teiseks tarvitan igapäevaselt L-Thyroxin-i ja võtan lisaks mõningaid toidulisandeid. Kuna see on mul juba korraldatud, siis üritan nüüd veel lisaks kulme väliselt turgutada. Ostsin juba enda peal äraproovitud FEG seerumi. Seekord siis spetsiaalselt kulmude jaoks mõeldud seerumi. Proovin kõigepealt sellega. Kui see ei peaks aitama, siis on plaan ära proovida "Naistelehes" selles ripsmete artiklis soovitatud retsept. See on selline:


Tee ise ripsmeseerum.

2 tl riitsinusõli
1/2 tl kookosõli
2 E-vitamiiniõli kapslit

Sega komponendid ja hoiusta väikeses pudelis. Kasutamiseks kanna seerum igal õhtul sõrme või vatitikuga või kulmuharja või ripsmeharjaga oma kulmudele (või ripsmetele, kui teil hoopis neid turgutada on vaja). 
Parima tulemuse saamiseks kasuta iga päev. 

 Koostisosadest.

Kui kookosõli saab põhimõtteliselt juba igast suuremast toidupoestki osta, siis selle hankimisega pole mingit muret. Seda enam, et see on mul juba kodus nagunii olemas. 

Mahe ekstra virgin kookosõli. Pilt: netist. 
 Ka riitsinusõliga pole erilist muret. Suvalises apteegis on neid päris suur valik. Näiteks vali siit

Riitsinusõli. Pilt: netist. 
 Pisut läheb vaeva vaid E-vitamiiniga. Aga tuhlasin veidi iHerb-is (olen täiega selle poe fänn ja püsiklient) ja seal on üsna korralik valik olemas. Vaata siit. Kindlasti saab kuskilt lähemalt vast ka aga ma isegi ei hakanud otsima. Valisin juba sealt välja ühe, mis on plaan ära osta.

Nisuiduõli softgel kapslid. Pilt: iHerb lehelt. 
Purgi tagumine pool. Pilt: iHerb lehelt. 


Miks siis just need koostisosad?

Riitsinusõli - Üks tõhusamaid looduslikke õlisid, mis stimuleerib ripsmete kasvu. Muudab need lopsakamaks ja tugevamaks. Kõige parem on riitsinusõli peale kanda pintsli või sõrmega, tee seda enne magamaminekut. Riitsinusõli sobib ka kulmudele, samuti kuivade juuste ja haprate küünte niisutamiseks.
 MINU KOMMENTAAR: Kuna mu diagnoosiga kaasnevad ka need probleemid, siis on väga mõistlik ka neile üks toitev kuur teha.

Teised naturaalsed õlid - Kookosõli, avokaadoõli, magusmandliõli, seesamiõli, argaaniaõli, kibuvitsaseemneõli - neil kõigil on ripsmete kasvu soodustavad omadused. Kasuta neid eraldi või sega kokku ripsmeseerum. 
 MINU KOMMENTAAR: Kuskilt on meelde jäänud, et seda argaaniaõli väga kiidetakse. Võimalik, et kui mul kulmuseerumi valmistamiseks läheb, siis valin hoopis selle (siin).

Argaaniaõli. Pilt: Looduskosmeetika lehelt. 

E-vitamiin (nisuiduõli)- E-vitamiin on tuntud kui antioksüdant, mis pidurdab rakkude ja naha vananemist, kuid see toimib ideaalselt ka ripsmete niisutaja ja tugevdajana. Nisuiduõli on kõige kõrgema E-vitamiinisisaldusega õli. 
 MINU KOMMENTAAR: Pisut googeldades leidsin selle toote ka siit. Näis kas mul on kannatust iHerbist pakki oodata või ostan enne siit ära. Igal juhul kulub see mul nagunii marjaks ära. 

Nisuiduõli. Pilt: Looduspere lehelt. 
 Kes rohkem ripsmete (ja ka kulmude) hoolduse kohta lugeda tahab, siis viimases "Naistelehes" (nr. 28/586) on sel teemal tõesti päris asjalik artikkel. Muidugi on seal mõned soovitatud ripsmeseerumid samuti täiesti olemas. Juhuks, kui ei viitsi ise seerumit kokku segama hakata. Hinnad on 16.99 - 25.00. Täiesti mõistlikud hinnad, kui arvestada, et on olemas ka kulmuseerumeid, mis maksavad lausa 45 .- €!
 Kunagi olen silma peale visanud sellele tootele siin (TALIKA EYEBROW LIPOCILS EXPERT 39.90 €) Ainult, et hind on jube krõbe! Jutt samas juures muidugi mega hea. No näis. See jääb viimaseks. Kui tõesti enam miski muu pole enne aidanud, siis proovin selle ka ära. Vast :D 

Talika Eyebrow Lipocils Expert. Pilt: Tradehouse lehelt. 

 Kulmuseerumeid võib osta veel siit (Feg kulmuseerum 3 ml  9.99 €), siit (Anastasia Beverly Hills kulmukasvu stimuleeriv seerum 40.- €), siit (SESDERMA SESLASH Lash & Eyebrow growth-booster 24.92 €) või siit (RapidBrow kulmuseerum 45.- €). No ja tegelikult on neid tooteid veel päris palju. Mina alustan igal juhul FEG kulmuseerumist. Loodan, et juba sellest on piisavalt kasu. :) 

FEG kulmuseerum. Pilt: ePood24 lehelt. 


Kauneid ripsmeid ja kulme! 

1 kommentaar:

  1. Kuna ma olen iHerb-i fänn, siis kiikasin korra ka sinna lehele ja sealgi on ripsme ja kulmuseerumeid päris hulgi ja igas hinnaklassis. https://www.iherb.com/search?kw=eyebrow+grow+serum

    VastaKustuta