reede, 11. mai 2018

Mul ei ole mingit tuju mitte midagi teha :(


  Nagu ma juba siin varem olen kirjutanud, siis mul algas 30.aprillist puhkus. Varsti ongi puhkus läbi. Mõned päevad vaid ongi teda jäänud. Plaane oli palju aga kõik läks teisiti. Mul on juba nii palju retsepte postitamist ootamas ja mitu artiklit kilpnäärme ja autoimuunhaiguste teemal aga ma lihtsalt ei suuda :( 

 Olen siin juba kirjutanud, et käin ka oma 80 aastast ema hooldamas. Ja ta tervis on järjest viletsamaks jäänud. Aprilli alguses ostsime talle rulaatori. Et ta saaks õues ka ikka käia vahest. Paraku pole seda veel kordagi kasutatud. Ema tervis lihtsalt ei lasknud. Ja eelmine nädal oli asi lõpuks nii hull, et kutsusin emale kiirabi. Ta on siiani haiglas :( Ma ei suuda endale siiani andestada, et ma juba varem kiirabi ei kutsunud. Aga ema lihtsalt ei näidanud välja/öelnud, et asi nii hull on. Ta ju ikka käis ise toas ringi ja ... Eelmine nädal aga vaatasin, et midagi on ikka väga nihu. Et targem on kiirabi kutsuda. Ja nagu nüüdseks on selgunud, siis suht viimasel hetkel jõudis ta haiglasse. Ema selg valutas, sest tal on kompressioon selgroolüli. See on siis tekkinud luudehõrenemise tagajärjel. Selle kohta saab rohkem lugeda siit. Karm, eriti tema vanuses. Lisaks oli tal juba otsapidi vesi kopsus. Südamepuudulikus ja mis kõik veel. 

 Nüüd on ta intensiivravipalatis. Juhtmeid ja andureid nii täis, et ... Seda on nii valus vaadata :'( Lisahapnikku antakse. Õnneks on juba paranemise märka ka. Peas aga keerlevad kogu aeg igasugused mõtted. Ja teadmine, et ma oleksin ta juba peaaegu kaotanud. Lihtsalt ei suuda mitte midagi teha. Istusin peale haiglast tulemist ema köögis ja mõtlesin, et mis edasi. Ja, et mingigi tegevus oleks hakkasin koristama. Et kui ema koju tuleb, siis on kõik hästi ilus ja puhas. Nüüd on mul ju aega ka. Ja ega midagi muud teha ei suudagi. Käin teda haiglas vaatamas ja tulen jälle koju koristama. See on ainus tegevus, mis natukenegi rahustab. Mitmeid kordi olen mõelnud, et hea et mul puhkus praegu on. Tööle oleks eriti raske keskenduda. 

 Täna on jälle kohtumine tema raviarstiga. Ma ei tea millest ta minuga rääkida tahab. Öösel rahulikult magada ei suutnud. Ja pühapäeval on emadepäev! Aga mu ema on haiglas :'( 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar