reede, 11. mai 2018

EBA 2018.


 Eelmine aasta märkasin juhuslikult, et on võimalus enda blogi ka EBA-le kirja panna. Rääkisin Marekiga ja tema arvas, et muidugi ma võiksin ennast ka kirja panna. Ma ei iitsatanud sellest kuskil aga vaatamata sellele kogusin ma üllatavalt palju hääli. 
 Ja kui nüüd see aasta EBA reklaami nägin, siis otsustasin ka see aasta ennast kirja panna. Niisiis taas saab hääletada oma lemmik blogide poolt. Kirja panin ennast siis, kui emaga kõik veel enam-vähem korras oli. Oli plaan puhkuse ajal ka oma blogi täiendada aga paraku tõmbas ema haiglasse viimine sellele kõigele kriipsu peale. 
 Natuke piinlik on praegu seal blogide nimekirjas olla, sest uusi postitusi ju pole. Aga paluks mõistvat suhtumist miks nii tükk aega pole siia midagi enam postitanud ega kirjutanud. 
 Aga ehk teile on meeldinud minu varasemad postitused? Olete saanud pisut kasulikku infot või leidnud mõne retsepti, mis tekitasid soovi see järgi proovida? Nii, et kui teile mu blogi siiski on meeldinud, siis oma hääle saab anda siinSee aasta panin ennast kirja siis kokandus - ja terviseblogi kategoorias. Olen seal nimekirjas neljas. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar