laupäev, 20. mai 2017

Blogi sünnipäev :)


 Täna, aasta tagasi postitasin oma blogisse esimese postituse. Kuigi otsus blogima hakata küpses juba mõned päevad varem, siis esimese postituse postitasin just täna aasta tagasi. Niisiis on mu blogil täna sünnipäev :) Blogi sai 1 aastaseks. 


 Kuigi algselt oli plaan blogima hakata, et oleks koht kus kõik mind huvitavad postitused koos ühes kohas oleks, et vajalik info kohe leitav oleks, siis on siia lisandunud ka postitused mille kohta on minult nõu küsitud. Näiteks kuukingade kasvatamine, hõbeehete puhastamine, Polar Loop aktiivsusmonitor. 

 Selle aasta jooksul olen jõudnud postitada 289 postitust. See postitus on nüüd siis kahesaja üheksakümnes :) Arvan, et arvestades seda, et käin täiskohaga tööl ja mu tööpäevad on 11 tunnised ja tööpäevadel pole mul üldse aega, et midagi kirjutada siis on postituste arv siiski üsna kena. 

 Selle aasta jooksul on mu blogi vaadatud 43667 korda. Pole just palju aga pole ka vähe. Täiesti parasjagu :) Seda enam, et blogin ikka eelkõige endale. 
 Tore on aga see, et siit on leidnud omale lugemist ka teised ja et neile on mu blogi meeldinud. Kuigi teemad millest enamasti kirjutan pakuvad huvi üsna kitsale ringile. Enamus inimestel pole autoimmuunhaigust. Õnneks! 

  Populaarsemateks on saanud India mereriisi, teeseene ja liha "lõõtsa" postitused. 

Enimvaadatud postitused.


 Mis mind aga kõige rohkem imestama on pannud, et mu blogi on vaatama sattunud ka väga palju inimesi mujalt riikidest. Olen aga märganud ka väga eksootilisi riike (Indoneesia, Taiwan, Portugal, India, Vietnam - kõik ei tulegi kohe meelde). Kuidas see võimalik on üldse olnud ei kujuta isegi ette. Samas on seda üsna lahe vaadata. :)

Terve aasta jooksul mu blogi enim vaadanud riigid. 

 Palju, palju õnne sünnipäevaks armas blogi ja soovin sulle pikka iga! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar