neljapäev, 10. november 2016

Toortatra "kohupiim".



 Ma sattusin selle retsepti peale täiesti juhuslikult. Toortatrast kohupiim? See tundus nii eriline, et tekkis huvi järgi proovida. Ma ise pole küll selle peale tulnud, et tarast võiks magustoitu teha. Tuleb välja, et võib teha ka magustoitu ja kusjuures on veel väga hea ka. :)
Maasikad. Foto: netist. 
Banaanid. Foto: netist. 

 Originaalretsept on leitud siit
 Mina tahtsin sellist pisut teralisemat "kohupiima" ja blenderdasin (õigemini saumikserdasin) pisut vähem aega. Tegin kookospiimaga ja panin seda retseptis etteantud koguse ning vett ei lisanud üldse.  Kes aga tahab sellist kreemisemat, nagu kohupiimakreem (kiletorus) välja näeb, siis võib sortsukese vett lisada ja pisut kauem blenderdada. Igal juhul super magustoit või miks mitte ka mõnikord selline hommikusöök omale teha. :) Ja tõepoolest ongi üsna sarnane kohupiimale. 

RemedyWay Mahe Toortatratang. Foto: netist.
 Mina ostsin oma toortatra Eedeni Maksimarketist. Sellel oli tol hetkel päris hea soodushind ja retsept oli mul siis juba olemas. Nii, et polnud küsimust, mida selle toortatraga peale hakata. 
 Toortatra kasulike omaduste kohta saab lugeda siit ja siit leiab ka mõned retseptid toortatraga. 

Kookospiim tertrapakendis. Foto: netist. 

Kogus: 2 portsu

Vaja läheb:
100 g toortatart
1 küps banaan
2 spl kookospiima või mõnd muud taimset piima
2 spl musti sõstraid (sügavkülmutatud, kui värskete hooaeg pole)
6 maasikat (sügavkülmutatud, kui värskete hooaeg pole)
vett (soovi korral nii palju, et saavutada soovitud paksus)

Mustad sõstrad. Foto: netist. 

Valmistamine:

Pane tatar terveks ööks või vähemalt 4 tunniks likku (minul oli ligi ööpäev, ei olnud mahti varem ära teha :D)
Kurna ja pese hoolikalt läbi, kuna leotusvedelik on limajas. 
Pane kõik koostisosad blenderisse ning töötle ühtlaseks massiks. 
Lisa vett vähehaaval - alati on võimalik juurde panna, kuid ära võtta enam ei saa. 

Toortatra "kohupiim". Foto: erakogu. 

Mõnusat tervislikku maiustamist! :)

1 kommentaar:

  1. Mulle ka väga meeldis see "kohupiim", aga mitte kohe ei jõua selle tegemiseni :D puder meeldib ikka rohkem või midagi muud. Aga kunagi ehk teen taas. Kui mu laps vaid sellest ometigi midagi arvaks

    VastaKustuta