reede, 30. september 2016

Gulab Jamun ehk India pontšikud.


  Mul on veel mõned retseptid vanast ajast, mida pole oma blogisse lisada jõudnud. Seoses tänase vürtsitee valmistamisega tuli meeldi, et ma tegin ju kunagi Gulab Jamun-e ehk India pontšikuid. Sinna läks ka vaja kardemoni ja need tulid hästi maitsvad. Üldse sobib kardemon minu arust väga hästi küpsetiste ja saiade sisse. 
 Võitsin kunagi mingi Umami poe (link) tellimusega kingituseks ka India pontšikute valmistamise segu. 

Gulab Jamun ehk India pontšikute valmistamise segu saab osta siit


Gulab Jamun ehk India pontšikute valmistamise segu. Foto: Umami e-poest. 
Vaja läheb:

1 pakk Gulab Jamun pontšikute valmistamise segu
100 ml vett või piima
õli, milles pontšikuid küpsetada

Valmistamine:

Sega paki sisu 100 ml vee või piimaga. Vormi õliste kätega väikesed ümmargused ja siledad pallikesed ning küpseta kuumas õlis kuldpruuniks. 

Kui soovid potšikutele peale veel maitsestatud suhkrusiirupit siis:

300 g suhkrut
300 ml vett
maitseks veidi safranit
maitseks veidi kardemoni
maitseks veidi sidrunikoort
ja soovi korral veel ka pisut roosivett (saab osta Umami poest)

Suhkrusiirupi valmistamiseks sega kõik ained väikeses potis ja keeda suhkrusiirup valmis. Vala suhkrusiirup pontšikutele ca 20 minutit enne serveerimist. 

PS! Minul on oma pontšikutele peale raputatud jahvatatud soolatud pistaatsiapähklid ja tsutike kardemoni. Minu arust sobib see magusate pontšikutega väga hästi. 
 Minu tulemus pole nii ilus ümar ja läikiv aga mu süda ei lubanud neid veel suhkrusiirupis veeretada :D 


Minu Gulab Jamun ehk India pontšikud. Foto: erakogu. 
 Hea lihtne ja kiirelt valmiv! Väga maitsvad ja mõnusad!


Head maiustamist!

1 kommentaar: