pühapäev, 18. detsember 2016

Jõuluime :)


 Ilusat IV adventi Teile kallid blogi lugejad! 


IV advent. Foto: netist. 

 Veel mõned päevad ja ongi jõulud jälle käes :) Ja kõik minu selle aasta raskused on möödas. Nii, nii hea! Nüüd on tõeline jõulurahu käes ja minuga juhtus koguni jõuluime :) Või kuidas seda teisiti nimetadagi? 

 Kes teavad, siis ma juulis pidin lahkuma oma pikaaegselt töölt, mis mulle muidu väga meeldis. Asi läks vahepeal üsna inetuks kätte ära. Oli koguni Töövaidluskomisjoni istung. See aga ei tähendanud veel, et ma oma lõpparved ja rahad ka kätte sain. Põhimõtteliselt 2 kuud see aasta olin ilma ühegi sissetulekuta. Aga maksud sain kõik makstud ja elasin selle raske aja üle üsna ilusti. Katsetasin vahepeal üht teist tööd, aga tervis ei pidanud vastu :( 
 Nüüdseks aga on mul töö, mis mulle väga meeldib ja tervis hakkab tasapisi jälle korda saama. Stressi ja mureperiood on lõpuks läbi :) 


Jõuluime. Foto: netist.

 Ja väikese jõulimena võttis mu vana ülemus minuga ühendust ja soovis asjad kõik ära klattida. Saime kokku. Rääkisime kõik jutud sirgeks. Ta maksis mulle ära kõik minu rahad ning maksis isegi pisut rohkem :) Lõpuks me kallistasime ja soovisime üksteisele rahulikku ja kaunist jõuluaega! Enam ei pea tülitsema ja me oleme jälle sõbrad. :)  Need mõned, lähedased, kes sellest kõigest kuulsid olid ikka väga üllatunud. Kas tõesti on selline asi üldse võimalik? On, minuga ju just juhtus. Nad nimetavad seda tõeliseks jõuluimeks. Ja kui hea ja kerge on südamel, et kõik on lõpuks läbi ja me ei pea enam tülitsema ja oleme jälle head sõbrad, nagu me kunagi olime. Kõik on jälle hästi :)
 Ma sain koguni jõulukingituse temalt. Ilusad naturaalsed jõepärlid  kinkekarbis. Nii armas temast ju! Me ikka saime jõuludeks ja sünnipäevaks ehteid temalt kingiks. Ja ka see aasta ei jäänud ma ilma. Ometi töötasin seal see aasta ju vaid pool aastat. 



Kingitused kuuse all. Foto: netist. 

 Ja tolsamal päeval käisid veel mu praeguse töökoha omanikud ja tõid ka kingituse :) Suur puidust kastike. Peale kõrvetatud firma nimi/logo ja täis igasust head ja puhast ökokraami. Nii kahju, et ma ei taibanud seda kohe pildistada. See nägi ikka üliäge välja. Sisaldas see kastike pudelikest glögi ning punasesõstra morssi piparmündiga. See morss oli ainus, mis pisut pettumust valmistas. Ootasin ka sellest tootest enamat aga jäi kuidagi liiga lahjaks. Siis oli pakis veel kitsejuust kukeseentega (mmm, jummel kui hea see oli) ja lepasuitsu kitsejuust. Siis veel ühed mega nunnud sokid väga laheda sõnumi/tekstiga. Suur kast täis head ja maitsvat ökokraami. See aasta tulid jõulud õige vara ja "jõuluvana" oli eriti lahke :) Ju ma siis olin selle kõik ära teeninud (olin hea laps olnud :D ) Nii palju häid soove ja kingitusi ja kõik ühel päeval. Lahe kokkusattumus :) See oli nagu kompensatsiooniks mu raske aasta eest. Tubli, Eda sa pidasid vapralt vastu! Nüüd võid rahuliku südamega jõule pidada ja ilma vanade probleemiteta uude aastasse minna :) 
Jõuluõhtu idüll. Foto: netist.

 Kõik märgid viitavad, et uus aasta tuleb ilus. Vähemalt algus on paljulubav. Vanad mured on möödas ja vägagi tõenäoliselt tuleb mu esimene terve kuu eest saadud palk uues kohas ka üsna korralik ja see teeb ju samuti tuju heaks. :) 


Jõulud. Foto: netist.

 Kaunist ja rahulikku jõuluaega Teile kõigile! Et ka teil sünniks mõni jõuluime :) Olge rõõmsad, terved ja õnnelikud! 

2 kommentaari:

  1. Super, tõesti hea meel su üle :) Kaunist jõuluaja ootust ;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mul endal ka nii hea ja kerge olla nüüd. Lõpuks kogu see kammaijaa läbi. Aitäh sulle heade soovide eest! Sinule ka imelist jõuluaega! :)

      Kustuta