neljapäev, 25. mai 2017

Singikorvikesed munaga.


 Ma ei mäleta enam kustkohast ma seda retsepti nägin. Millegipärast ei salvestanud seda enda jaoks ära ka. Nii, et see on nüüd täitsa umbes tehtud. Ma ei tea kas selles retseptis, mida mina nägin ka need komponendid olid. Igal juhul vahet pole. Idee on lahe ja sisse sobib kõik mis kapist leiad. Minu versioon siis selline:

Rakvere Suitsurulaad. Pilt: netist. 
Epiim Eesti riivjuust. Laktoosivaba. Pilt: netist. 



Kogus: 4 portsu

Kanamuna. Pilt: netist. 

Vaja läheb:
4 viilu õhukeselt viilutatud sinki
4 spl riivitud juustu
2 kirsstomatit
väikesteks kuubikuteks tükeldatud paprikat
maitsestamiseks soola ja musta jahvatatud pipart
4 kanamuna

Punane paprika. Pilt: netist.
Kirsstomatid. Pilt: netist


Valmistamine:
Võta muffinivorm ja pane igasse vormi ettevaatlikult, et sinki katki ei tee üks õhukselt viilutatud singi viil. 
 Poolita kaks kirsstomatit ja aseta põhja singiviilu peale. Tükelda paprika väikesteks kuubikuteks ja puista tomati juurde. Maitsesta soola ja pipraga. 
 Pane igasse vormi nüüd riivitud riivjuust ja löö igasse muffinivormi ettevaatlikult üks kanamuna. Maitsesta soola ja pipraga. 
 Küpseta 180 kraadises ahjus ca 10-15 minutit või seni, kuni muna on küps. 
 Kõrvale tegin oma lemmiksalatit: hiina kapsas, kirsstomat, värske kurk, punane paprika, punane mugusibul, rohelised oliivid ja salatijuust. 

Singikorvikesed munaga ja värske salat. Foto: erakogu.
Ja siin on singikorvikesed munaga toitumisalane teave:

Singikorvikesed munaga toitumisalane teave. 
Head isu! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar