esmaspäev, 6. veebruar 2017

Jaanipäeva challenge (5. veebruar).


Tööpäev.
 Hüppasin hommikul ka korra kaalu pealt läbi. Alates Jaanipäeva challenge-ga liitumisest olen kaalu vähendanud 4,7 kg (seda siis 20. päevaga). Pole paha ma leian. :) Kuigi viimane nädal langes kaal vaid 700 grammi. Eks selles on süüdi see totaalselt pekkis päev, kus ajasin oma päevase süsivesikunormi totaalselt lõhki. Ja no muidugi tänada võib ka naiste igakuiseid "külalisi". Mul alati lööb enne seda kõhu punni ja kaal jääb seisma. 
 Hommikuks ikka kohv vahukoore koorega ja stevia ning 2 täidetud muna. Njämm :P Mu lemmikud! 

Täidetud munad Maksimarketist. Foto: erakogu. 

 Kuna hommikul ei viitsinud mitte midagi kaasa teha, siis läksin poest läbi ja võtsin Maksimarketist 2 grillkana kintsu (toitumisalase teabe leidsin rimi.ee lehelt). Ainult, et ma nüüd ei tea, kas see info on seal ikka puhta liha kohta või ... Ise arvan, et konte ju keegi ei söö :D Minul oli kaal koos kontidega. No vat, ei teagi nüüd, mis see õige kaal oleks siis pidanud olema. 

 Ja seal on ka lahtiselt igasugu salatimaterjali. Tegin omale 280 grammise portsu salatit. Iga koostiosa kaalu grammides panin patšom ehk nii silma järgi. Ma juba enam vähem tean, kui palju mingit salatikraami umbkaudu kaaluda võiks. Ma arvan, et sellega väga puusse ei pannud ja mõne koostiosa grammid siia-sinna ei mõjuta väga oluliselt salati üldist kaloraaži ja toitumisalast teavet. Salat oli super maitsev. Mustad oliivid mida muidu väga ei armasta tundusid selle salati sees nii maitsvad. Mõnusad krõmpsud ja maitsvad olid ka idud. Kirsstomatid oleksid võinud aga vähemalt pooleks lõigatud olla aga no see polnud teab mis suur probleem ja kõlab juba pigem norimise moodi. Valisin salati sisse veel salatijuustu. Mmmm, kui maitsev see oli. :) 
 Ja "kirsiks tordil", mis kogu selle salatikraami veel eriti maitsvaks tegi oli maitsestatud ekstra neitsioliivõli. Lisasin törtsukese mingit ürtidega õli ja törtsukese sidruniga maitseõli. Jummel, kui maitsvaks see salati tegi. Ma kindlasti ostan koju ka mõne sellise õli.  Kui mõne neist koju olen toonud, siis teen enda ostetud õlist ka pilti. 
 Leidsin netist mingid maitsestatud oliivõlid. Aga minu mäletamist mööda olid Maksimarketis mingi teise firma omad, mida sai salatitele kastmeks peale niristada. Aga müügil on neid ikka üsna suur valik. See vaid üks osa, mis leidsin. Aga neid on kindlasti palju, palju rohkem. Ei teagi millist valida. :D 

Rosmariiniga.
Apelsiniga.
Sidruniga.
Pipardega. 

Basiilikuga.

 Ja no salatist oleks ka võinud pilti teha. See nägi ikka väga ahvatlev välja. Kahju muidugi, et see kuramus nii kallis peab olema (9.90 €/kg). Minu 280 grammine karbitäis läks 2.77 € maksma.  Samas kõik juba valmis hakitud, muudkui võta ainult. Eks mugavus maksab. :)

5. veebruar Myfitnesspal-is. 
 Vahepalaks veel 2 täidetud muna ja sulatatud lepasuitsu suitsujuustu ja tükike maitsvat talusinki.

Sulatatud suitsujuust Lepasuitsu. Pilt: netist. 

 Päev oli kokkuvõttes nibin-nabin. Seekord läks rasva norm üle aga pole midagi väga hullu. Vähemalt ma söön seda mida tahan ja ei pea tühja kõhtu kannatama ega magusaisu sööstudega maadlema. Pisut on veel probleeme liiga hilise õhtusöögiga. Sellega tuleks kindlasti tegeleda. See on mul nii loll komme, et väga tahaks sellest kombest lahti saada. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar