kolmapäev, 1. veebruar 2017

Jaanipäeva challenge (31. jaanuar).



Tööpäev. 
Hommikuks jõin kohvi piimaga. Ja kõrvale sõin 2 pulka lumekrabi, törtsukese majoneesiga (kiire häda hommikusöök, sest mitte ei viitsinud midagi muud tegema hakata). Kõrvale jupp kurki ja tükike paprikat. Magustoiduks leidsin sügavkülmast natuke mangot. Jummel, kui magus see tundus aga oi kui hea oli :D 
 Lõunasöögiks praadisin kaasa sealiha ja karbiga võtsin kaasa ka pisut Hellmann's majoneesi, et liha libedamalt alla läheks :D Kõrvale aurutasin värsket lillkapsast ja kuumale lillkapsale viskasin "kastmeks" peale tüki võid päikesekuivatatud tomatiga, et rammusam ja maitsvam oleks. Vahepalaks veel tükike punast paprikat. Ka see tundub hästi magus. Maitsemeel on ikka nii muutunud juba. Kui juba paprika magusana tundub. Ja teiseks vahepalaks oli tükike sinki. 

31. jaanuar Myfitnesspal-is. 
 Nii palju võin öelda, et patustanud ei ole kordagi. Ei ole vajadustki olnud. Eile õhtul oli võimalus sünnipäevalapse sefiiri-kohupiima torti süüa aga ma ei võtnud mitte tükikest ka. Ilus nägi välja küll aga ei ahvatlenud mind sel määral, et oma toitumist rikkuda. Kaalu vähemaks saada tahan rohkem, kui seda torti. Eks olen juba küllalt seda magusat vitsutada saanud. Vahepeal võib ilma ka olla. Ei sure ära midagi. Hommikuks olin täiesti elus :D 

Sünnipäevalapse tort sefiiri ja kohupiimaga. 
 Aa, no ja loomulikult olen vahepeal ka kaalu peal käinud. Esmaspäeva hommikul kaalusin, sest siis sai 2 nädalat täis. Seega siis kahe nädalaga on kaalulangus - 4 kg. Pole paha ja olen endaga täitsa rahul. :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar