kolmapäev, 1. veebruar 2017

Jaanipäeva challenge (27. jaanuar).



 Vaba päev. 
Ärkasin üles ja oli selline imelik olemine, nagu hakkaks haigeks jääma. Külmavärinad ja nohu. Jummel, no haigeks küll ei taha jääda. 
 Hommikul ikka kohv vahukoorega koorega ja "hommikusöögiks" üks kolmnurk Royal Blue sinihallitusjuustu. 
 Värisesin ja näksisin oma juustu, ning mõtlesin, et mõistlikum oleks voodisse tagasi minna. Läksingi ja magasin hea mitu tundi. 
 Üles ärgates polnud olemine suurt parem aga midagi peab ju sööma. Nii võtsin selle õhulise pofiberist kukli (retsept Kadi Kõiv LCHF raamatust) ning tegin omale ühe korraliku "võileiva" singi, juustu ja endatehtud maitsevõiga. Kuna olin nii uimane, siis arvasin, et üks kohvi võiks ka veel kõrval olla. Mõeldud, tehtud. Kohv ka. Loomulikult jälle vahukoore koorega. Kõht sai täis ja kuna olemine polnud ikka veel suurem asi siis tiksusin voodis telekat vaadates edasi. Mingi aeg hiljem mõtlesin, et ega ma vist rohtudest ei pääse ja tegin omale kruusi Coldrex-i ja kebisin uuesti magama. Ja magasin nagu nott õhtuni välja. 
 Õhtul tegin veel omale ühe "võileiva" ja lisasin tötsu majoneesi ka ning magustoiduks tegin ricotta kohupiima sügavkülmutatud kirssidega. Kuna olin praktiliselt terve päeva maha maganud ja isu õieti polnudki, siis oligi see minu kogu päeva söök sel päeval.  Enne öist magagamaminekut tegi Marek mulle veel ühe Coldrex-i.


 Coldrex-i polegi toitumispäevikus, sest mul polnud õrna aimugi mida või kuipalju see annab ja otsida ka ei viitsinud. Kogu "aur" läks terveks saamisele. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar