pühapäev, 25. detsember 2016

Ilusat jõulu I püha :) Philips sonicare diamondclean rose gold hambahari.



 Ilusat jõulu I püha! :) Jõuluõhtu on läbi, salmid jõuluvanale loetud ja kingitused käes :) Jõulutoite jagub veel tänaseks ja homsekski. :D 
 Armas õhtu oli ja tuleb tunnistada, et ma ei mäleta aastat, kus ma veel nii palju kingitusi oleksin saanud, kui see aasta. Loodan, et teil oli sama mõnus õhtu ja jõuluvana tõi teilegi palju ilusaid ja vajalikke kingitusi. 


Jõulukingitused kuuse all. Foto: netist. 
 Aga ühe kingituse tegin ma endale ise ka. Ma tahtsin juba ammu omale elektrilist hambaharja. Midagi sellist, mis tõesti ka hea on. Silma jäi Philips sonicare diamondclean elektriline hambahari. Ja no mõtlesin, et kui juba siis juba. Olgu siis juba välimus ka minu maitsele ja valisin välja rose gold ehk roosa kulla värvi hambaharja. 
 Philips sonicare diamondclean rose gold elektriline hambahari. Foto: netist. 

 Näitasin seda Marekile, et no mida tema arvab. Ta muidugi otsis netist igasugu infot selle kohta ja luges kommentaare ja otsis välja koha, kustkohast seda kõige mõistlikuma hinnaga saaks. Ja siis teatas, et tema tahab endale ka seda hambaharja aga valis endale amethyst editioni ehk siis lilla värvi hambaharja. Ka väga ilus näeb välja. 
 Philips sonicare diamondclean amethyst edition elektriline hambahari. Foto: netist.
 Igal juhul tegime me omale need varajased jõulukingitused ja nüüdseks oleme seda hambaharja juba mõnda aega kasutanud ja juba on ka esimesed tulemused näha. Ausalt öelda ega ma ei uskunud seda reklaami sõnasõnalt, et tegelikult ka reaalselt nii ruttu tulemusi näha võib. Aga see hambahari on meid mõlemaid üllatanud. Positiivses mõttes muidugi :)  

 Marek täheldas, et kohviplekid ta mõnel hambal on peaaegu kadunud juba. Minul oli samuti paaril alumisel hambal mingi kollakas-pruunikas kiht (ju siis ka kohvi plekid) aga nüüdseks on need juba palju-palju heledamaks läinud. Minul tavalise hambaharjaga harjates õnnestus tihtipeale ige veriseks kratsida. Vaatamata sellele, et kasutasin alati kõige pehmemat hambaharja. Selle hambaharjaga pole seda muret aga kordagi olnud, kuigi ei kasuta sensitive programmi vaid valgendavat. 
 Ma tegelesin siin mõnda aega tagasi oil pullinguga (selle kohta saab lugeda siit: Oil pulling ehk õliga tõmbamine ehk õli loksutamine suus.) ja kasutasin endavalmistatud hambapastat (selle kohta saab lugeda siit: Endavalmistatud looduslikud hambapastad.) Kui mul enne oli alumiste hammaste siseküljes natuke hambakivi, siis sain selle juba enne palju, palju paremaks (st see kadus peaaegu täiesti ära) aga nüüdseks see ongi praktiliselt täiesti kadunud. Keelega katsudes pole hambad enam karedad siseküljelt, vaid ilusad siledad ja libedad. Hambad tõesti püsivad kauem puhtad. Vähemalt tunne on puhtam. 

 Kuna, mul on probleeme ka suukuivusega (kirjutasin selle kohta samuti postituse ja seda saab lugeda siit: Suukuivus.) siis vahetasin mõneks ajaks endavalmistatud hambapasta välja ja kasutan nüüd spetsiaalselt suukuivuse vastast hambapastat. Selle hambapasta kohta saab rohkem lugeda siit: Biotene - kuiva suu hambapasta. Tegelikult vist see kookosõli-sooda endavalmistatud hambapasta ka ei kuivatanud enam nii palju mu suud aga see praegune on siis spetsiaalne kohe. No proovin ta ära. Esialgu tundub tõesti selline mõnus olema ja tõepoolest püsib suu kauem niiske. Siin  ja siin on ära toodud tavalise hambapasta ja selle niisutava hambapasta erinevused. Nii, et mul käib kohe päris tõsine suuhooldus praegu :D 
Biotene kuiva suu hambapasta. Foto: netist.

 Mul muide pole kunagi enne elektrilist hambaharja olnud. Nii, et ega ma ei osanudki midagi eriti oodata. Alguses mõtlesin, et elektrilised hambaharjad on eriti laiskadele, kes ei viitsi ise hambaharja suus liigutada :D Arvasin ka, et võib olla on kõdi või ebameeldiv, kui mingi asi suus vibreerib aga üllatuslikult polnudki üldse ebameeldiv või kõdi. Mina harjusin kohe ära. 
 Aga hea, et lugesin enne hoiatust hambaharja mitte enne tööle panna, kui alles suus. No ikka korralik pritsimine hakkas suus pihta. Kui oleksin hambaharja suust väljaspool tööle pannud, siis oleksin pidanud mitu tundi vannitoa seinu pritsmetest puhastama. Õnneks see töö jäi mul ära. Nii, et mõistlik oleks suu kinni hoida, kui hambaid pesete. Kui just pärast vastupandamatut soovi vannitoa seinu küürida pole :D 
 Videos on ka päris kenasti näha mismoodi see hambahari seal suus möllab ja pritsib. Igal juhul hambad saavad tõesti puhtaks. Seni olen kasutanud tavalist programmi clean ja valgendavat programmi white. Aga sellel on veel poleeriv programm, spetsiaalne programm igemete jaoks (tõenäoliselt siis igemete tugevdamiseks) ja tundlike hammaste programm. Nii, et valikut on mille vahel valida või mis mure parajasti lahendamist vajaks. 



 Hambaharjal on kaasas väga ilus ja tugev karp, millega hambaharja on hea vajadusel kaasas kanda ja mida saab USB juhtmega laadida. Lihtsalt torka hambahari karpi ja karbile juhe taha ja hakkabki laadima. See aga polegi teab mis ime. Kaasas on veel klaas koos alusega ja kui hambahari sinna sisse torgata siis hakkabki hambaharja laadima. No täielik ulme ikka :P Minul oli kaasas üks tavaline hari (otsik) ja üks pisut pisem otsik väiksema harjaga. Mareki hambaharjal olid mõlemad ühesuurused hambaharja otsikud. No meestel vist pole väiksemat harja vaja siis :D 
 Ja no reklaam tootele on ikka viimase peal. Mida ta kõike lubab teha ja kui lühikese ajaga veel. Siit saab tema imeomaduste kohta rohkem lugeda. Ja nagu nüüdseks selgunud on, siis see jutt peab paika ka. Hämmastavalt hea hambahari tõesti. Ma ei kahetse, et sellise väljamineku tegin. Kuigi esimest korda hinda nähes venitas suu ammuli küll. Mida? Mingi hambaharja eest selline raha välja käia? Täielik absurd ju! :D Aga tõesti tasub see väljaminek teha, kui vähegi kannatab. Ja kunagi ei tasu esimesest ettejuhtuvast poest seda ära osta. Alati tasub netis enne tuhlata ja nii võib leida palju rahakotisõbralikuma hinnaga. :)


2 kommentaari:

  1. Huvitav. Aga vaatasin hinda ja panin lehe kinni :D No nii rikas pole ka :( Jõuluvanalt kingitusi ka ei saanud, selline aasta oligi :D

    VastaKustuta
  2. Jah, ma tegin sama alguses. Aga kuna mul tekkis vaba raha mida ma üldse enam saada ei lootnud, siis lasin Marekil ikkagi uurida. Et ehk siiski. Ja nii ta lõpuks soetatud saigi.

    VastaKustuta