laupäev, 31. detsember 2016

Head vana aasta lõppu!



 Ja ongi käes aasta viimane päev! :) 
 See üsna vastik aasta hakkab otsa saama ja lootused on suured, et uus aasta tuleb palju, palju parem. Ma elasin selle aasta üle! Juba detsembris hakkasid asjad lõpuks kõik järjest lahenema. Nii, et saan rõõmsalt ja muredevabalt uue aasta vastu võtta. Kui hea ja kerge on lõpuks südamel :)

 Juba aasta esimestel minutitel tundsin, et see aasta tuleb teistsugune. Ma nagu aimasin ette. 1. jaanuaril 2016 ärkasin palavikuga. No kohe korralikult jäin haigeks. Nii, et sain voodis palavikku maha higistades oma elu üle järele mõelda. Mida ma tahan ja mida uus aasta tuua võiks. 

 25. jaanuaril otsustasin ühtäkki oma pikad juuksed maha lõigata. Kui enne olid juuksed poolde selga siis juuksurist väljusin kukal paljas soenguga. Mul pole olnud niiiii lühikesi juukseid ... ausalt ei mäletagi millal mul veel enne nii lühikesed juuksed oleksid olnud. Päris mitu inimest avaldas arvamust, et nüüd on mu võimed kadunud. Kui enne võisin usaldada oma intuitsiooni, mis mind üldjuhul kunagi alt ei vedanud, siis juuste mahalõikamisega pidavat selle võime ära kaotama. Võibolla korraks isegi kaotasin. Ei tea. Aga igal juhul olen ma ju jätkuvalt sõnn ja need on üldjuhul nelja jalaga kindlalt maa peal. Näen asju reaalselt, nii nagu need on ega hõlju pilvedes. Ja ei kadunud see intuitsioon ka kuhugile. Nägin asju ette täpselt samamoodi. Pealegi kasvavad mu juuksed ja ka küüned väga ruttu. Tänaseks on nad juba üsna pikaks tagasi kasvanud ja vist nii ekstreemset makeoverit endaga enam plaanis teha pole. Aga ju mul oli seda siis vaja :D 


Minu extreemne makeover :D Foto: erakogu. 

 Veebruaris jagasin ära, et senises töökohas ma vägagi tõenäoliselt enam kaua ei ole. Hakkasin vaikselt uut tööd vaatama. 

 29. aprillil sain 45 aastaseks. Ja mul elu käibki millegipärast nii, et iga 5 aasta tagant on mul elus üks raskem periood. Ka neljakümneseks saades läbisin oma elu üsna raske perioodi. Samas tõi ka tookord aasta lõpp väga palju head. Ka siis lahenesid olukorrad lõpuks minu jaoks soodsaiks. Nii, et seegi aasta ma teadsin, et peale vihma tuleb nagunii lõpuks päike välja. Tuligi :) Ainult, et "vihmaperiood" kestis mul see aasta päris pikalt. Elasin üle ja nüüdseks olen tugevam ja targem. Mind ei murra küll nii naljalt enam miski. 


Minu populaarsemad blogi postitused. 

 22. mail otsustasin ühtäkki blogima hakata. Mõeldud-tehtud. Nüüdseks on mu blogi juba üsna kenasti kasvanud ja ma olen selle sammuga väga rahul. Kogun siia kokku kõik teemad, mis mulle huvi pakuvad, et siis oleks endal kergem kõik vajaminev info ühest kohast üles leida. Olen saanud oma blogi eest väga palju häid ja kiitvaid sõnu. Nii tore, et see on ka teistele meeldinud ja huvi pakkunud. Tagasiside on tõesti väga positiivne olnud. Ja ka see on nii positiivne, et mu blogi on üsna populaarne ka väljaspool Eestit, mis siiani mind üllatada on suutnud. Kuidas nad minu blogini on jõudnud on küll täielik müstika. Aga no näed, kuidagi nad selleni jõudnud on. Lahe :)

Minu blogi vaatamised riikide järgi. 

10. mail alustasin ka tõsisemalt oma tervise eest hoolitsemisega. Alustasin AIP toitumisega ja tegin läbi kuuajalise programmi. Eks see oli ka üks põhjustest blogima hakata. Minu algusest saab lugeda siit: Ja siit see algab ... ning vahekokkuvõtetest siit: 20 päeva AIP toitumisel. ja siit: Kuu aega AIP toitumisel. Läbisin selle briljantselt puhtalt ja suutsin oma tervist päris oluliselt parandada. Koguni nii hästi, et mu igapäevast L-Thyroxin-i kogust vähendati :)

 Juuli lõpus oli selge, et vanas töökohas enam edasi jätkata ei saa ja kirjutasin lahkumisavalduse. 1. augustist läksin tööle täiesti teisele alale. Kahjuks aga osutus töökoormus mu tervisele liiga suureks (olin praktiliselt poolteist kuud haiguslehel) ja novembri keskpaigas olin seepärast sunnitud töökohta vahetama. Olen nüüd praktiliselt vana teema peal tagasi. Töökoormus on minu jaoks sobivam ja teen jälle tööd, mida ma kõige paremini oskan. Olen väga rahul :)

 Ja täna ongi selle aasta viimane päev. Võtan selle vastu koos oma kõige kallimate inimestega. Meil on see aasta isegi päris korralik ilutulestik soetatud ja Marek laseb selle uue aasta saabudes kõik ka taevasse :D 
 Mina omalt poolt võtan õue kaasa pudeli vahuveini ja taskusse pistan paar õnnetoovat amuletti ja kristalli. Ma usun nende võimesse. Muide need on mind juba päris palju aidata jõudnud ja tõestanud mulle, et nad toovad mulle head :) 


Hiina õnnemündid. Foto: netist.

 Kolm punase paelaga kokkuseotud Hiina õnnemünti. 
Need on iidsed Hiina õnnemündid jõukuse, heaolu ja edu sümbolid, mis on ühed tähtsamad elemendid feng shuis. Seotuna kolmekaupa (või arvul, mis jaguneb kolmega) punase paelakesega kokku, loovad need kohtades, kuhu nad on paigutatud, külluse ja rikkuse ala. Neid soovitatakse kanda rahataskutes ja paigutada kõikidesse kohtadesse, mis on nii või teisiti seotud tulu saamisega (rahakotid, kassaaparaadid, raamatupidamisruumid jms) Ka soovitatakse need paigutada eluruumi hüveolu nurka "šun" (feng shui järgi). 


Mäekristall. Foto: netist.

 Mäekristall.
Mäekristalli põhiomadusteks on aurapuhastus, tervendus, vaimne areng, isiklik vägi, elujõud, energia, tasakaal,  selgus, meditatsioon, elektromagnetkiirgus. Mäekristall puhastab ja tasakaalustab kogu energiavälja täiuslikku seisundisse - ühendab vaimse füüsilisega. Mäekristallil on võime ennetada haigusi ning on võimas tervendaja ja vägev kaitse kivi.


Tahulistest oonüksist pärlitest käevõru. Foto: netist. 

 Oonüks.
Oonüks muudab negatiivse positiivseks. Tõmbab universumist energiaid ehk magneetiline. Toob ligi, mida vajad. Noorendab. Annab elujõudu ja püsivust. Leevendab hirme ja muresid. Annab võime targalt otsustada. Oonüks on võitlevate ja enesekindlate isiksuste kivi, mis aitab oma eesmärkidele kindlaksjäämisel koondada sisemist energiat, andes jõudu ja tugevust. Annab kaitset ja kindlust rõhumiste ja negatiivsete mõjutuste korral, tasakaalustades nii keha, kui vaimu. Toob õnne ja rõõmu, edendab sõprust ja kaitseb abieluõnne. Suurendab ka sõltumatust ja kartmatust. Energiat koondav kivi, mis aitab haigustest üle saada.

 Need on minu kaitse ja õnne talismanid. Aga eks igaüks valib ise, millist kaitset või talismani tal just kõige rohkem vaja läheb. Ideid talismanideks saab näiteks siit: 
Õnnesümbolid.
Esemete tähendus Feng Shui järgi.
Amuletid.
Kristalliteraapia - tee isiklik amulett.
Maagilised poolvääriskivid.
Amuletid.
Amuletid.
Talismanid.
Feng shui talismanid ja nende tähendused.

 Nagu näete, siis valikuvõimalus on väga suur. Leidke omale samuti õnnetoov amulett või talisman ning kasutage kristalle oma eesmärkide poole püüdlemisel :)


Ilutulestik Tartus. Foto: netist.


Head vana aasta lõppu ning ilusat aastavahetust teile! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar