pühapäev, 25. september 2016

Minu mobiiliäpid, mida kasutan kõige aktiivsemalt.



 Nutitelefon on olnud mul juba üsna pikka aega. Tänapäeval vist ei kujutakski teisiti enam ette. :D  Päris mugav, et kõik on vaid paari näpuliigutuse järel kättesaadav. 
 Milliseid äppe ma siis kasutan ja millisteta enam oma elu eriti ette ei kujutaks?

 Viimased ca 2 aastat on mul kasutuses telefon Sony Xperia Z1 compact. Sellega olen siiani väga rahule jäänud. Ma olen üldse millegipärast Sony usku. Kõik mu telefonid (eriti viimased 10 aastat) on olnud Sony-d. 

Sony Xperia Z1 Compact. Foto: netist.
 Minul on klassikaline must ja sellele tellisin kaitse ümber Aliexpressist. Maksis vaid dollarites 2.82 ja loomulikult Free Shippinguga tuli kohale. Hetkel ma täpselt sellist enam müügilt ei leidnud aga igal juhul on seal valik väga suur ja igale maitsele. Loomulikult ka erinevatele telefonidele. 
 Kuna mul on viimastel aastatel mäluga probleeme tekkinud (väidetavalt on see üks kilpnäärme alatalituse sümptomitest), siis esimese asjana leidis kohe kasutust kõige lihtsam ja tavalisem märkmik. See on mul kasutuses esimesest hetkest, kui oma esimese nutitelefoni sain ja on pidevalt kasutuses siiani. Väga lihtsalt kasutatav ja vajaliku info leiab kiirelt üles. Ka uute märkmete lisamine on lihtne. 

InkPad Notepad Notes.

 Teine äpp, milleta enam oma elu hästi ette ei kujuta on ReMind Alarm Clock ehk meeldetuletus. Jällegi väga lihtsalt kasutatav. Saab valida meeldetuletuse kas helina, värina või kuvatatava tekstina. Kas ühekordne meeldetuletus või mingi aja tagant kordav meeldetuletus. Ise valid, millist kasutada on vaja. Vähemalt ei maga enam midagi tähtsat maha :D Mugav. 
reMind Alarm Clock.
 Mugavuse mõttes olen lisanud veel vidina "Päev", mis kuvab kuupäeva, päeva, tähtpäeva ja nimepäevad ja on kohe mobla "pealehel". 

Vidin "Päev".
 Samuti on väga mugav ja pidevas kasutuses "My Days" ehk siis äpp naistele. Kusjuures tuletab meelde, et "päevad" on tulemas ja välistab igasugused üllatused :D 

My Days.
 Tegelikult on päris asjalik ka WomanLog Pro kalender. Aga My Days tundub mulle siiski käepärasem ja ei sisalda midagi üleliigset. Kuigi see äpp sisaldab ka kalendrit ja meeldetuletust vajadusel. Nii, et miks mitte mitut ühes kasutada. 


 Üks asjalikemaid äppe neile, kes oma kaalul silma peal hoida tahavad on Weight Track Assistant. 
 Olen ka teisi analoogseid katsetanud aga see on siiani kõige lihtsamini kasutatavaks ja asjalikumaks osutunud. 

Weight Track Assistant. 
 Vahepeal katsetasin ka seda kaalulangetamise äppi. Ka kusjuures päris asjalik aga minu arust on Weight Track siiski parem :)
Parim kaalu haldaja.
 Ja teine minu arust parim kaalulangetaja sõber on MyfitnessPal. Väga mugav mobiilis kasutada. Seal on ikka mega suur Eesti toitude nimekiri juba sees ja väga lihtsalt saab ka uut toitu sisestada. 
 Lisaks väga mõnus võimalus oma retseptide kalorsust välja arvutada. Äpp teeb kõik sinu eest ära. Pole vaja ennast halliks arvutada, kuipalju see portsuke toitu nüüd sulle kaloreid annab ja kas toidukord oli ikka tasakaalustatud ehk siis näitab ära ka süsivesikud, rasvad, valgud jm. Täiega fännan seda äppi. Sellest olen ühes oma postituses juba ka kirjutanud. Seda saab lugeda siit.
MyFitnessPal. 
 Polar Loopi kasutajana on kasutuses ka Polar Flow. Hea ülevaade oma unereziimist ja trennist ja päevasest aktiivsusest jms.

Polar Flow.
 Ilmal hoian ka silma peal. See huvi vist tekib vanuse lisandudes :D 

Ilm Eesti XL PRO.
 Lisaks turvalisuse tagamiseks mõned äpid:

Clean Master.

CM Security AppLock AntiVirus.
 Vahelduva eduga on kasutuses Endomondo ja A HIIT Interval (intervalltreeningu jaoks). LHV mobiilipank, Facebook, Youtube, gmail, kalkulaator, Google Maps (kui pean kuhugile kohale jõudma aga pole õrna aimugi kuhupoole üldse kõndima hakata :D), Google, mõned mängud (mille mängimiseks pole enam aega õnneks :D) jms.  

A HIIT Interval Timer.
 Avastasin moblast ka Lifelog-i. Aga ei mäleta, et oleks seda kasutanud :D Aga tundub päris asjalik asi olema. 

Lifelog.
 Aegajalt kasutan ka iHerb-i ja Aliexpressi (moblaga ostes saab veel odavamalt :P) Siis veel Lyoness, mida eriti kasutada ei viitsi aga mida võiks kasutada, sest sellega saab isegi Aliexpressist veel odavamalt osta. 
 Ja muidugi on kasutuses ka need äpid, mis nagunii juba telefonis sees. Kalender, Track ID ehk kiirelt laulu tuvastamine (olen päris mitu korda kasutanud ja õnne tänanud, et selline asi välja on mõeldud), kaamera, raadio, loomulikult äratus ja kell, muusika ja album (oma musa ja piltide jms jaoks)

 Kui nüüd ühest hetkest enam nutitelefoni ja neid äppe poleks, siis oleks alguses kindlasti väga kurb ja igav olla :D 

 Milliseid äppe teie kasutate ja milliseid kiidate? 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar