neljapäev, 9. juuni 2016

Superfood puder.



 Leidsin selle põneva ja tervisliku pudru retsepti Umami lehelt. Originaalretsept asub siin.

 Mingil kummalisel kombel polnud mul sellele hetkel ühtegi killukest tumedat šhokolaadi kodus. Asendasin selle siis toorkakaoga. Ja värsket banaani ka polnud aga sügavkülmas oli külmutatud (smuutide või kreemide jaoks pandud sinna). Datleid ei pea nii palju panema. Minu arust jääb liiga magus. Banaan ju isegi juba küllaltki magus. Agaavisiirupit ei pannud üldse. No ei taha nii magusat. Tonka ubasid mul polnud aga nagu retseptis öeldud, siis soovi korral lisada neid. Kardemoni küll panin. Annab mõnusa maitse. Mango oli mul konserv. Ühesõnaga kui sul mõnd komponenti pole siis ole lihtsalt loov. Pilt on kuidagi plass, kuigi tegelikult oli ilus värviline aga kui hämaral ajal mul köögis või toas pildistada siis on kõik asjad plassid ja värvist ära :( Tegelikult oli supermõnus puder. 



Selles pudrus on ohtralt kõike kasulikku – mineraale, vitamiine, rasvhappeid, kiudaineid, antioksüdante jne. 


Vaja läheb:
120ml keetmata kinoad
360ml vett
120ml kookospiima

4 datlit

soovi korral veidi agaavisiirupit

0,5tl jahvatatud kaneeli

0,25tl jahvatatud kardemoni

soovi korral 0,5 tonka uba

Serveerimiseks:
kookoslaaste
banaani
mango

chia seemneid
goji marju
tumedat šhokolaadi

Valmistamine:
Loputa kinoad sõelal külma voolava vee all. Pane kinoa potti koos vee, datlite ja kookospimaga, lase keema tõusta ja keeda tasasel tulel 15 minutit, lisa kaneel, kardemon ja riivitud tonka uba, keeda veel 5 minutit. Vajadusel lisa veel veidi kookospiima. Tõsta tulelt ja pane kaussi. Lisa banaani ja mango viile, puista peale chia seemneid, kookoslaaste ja goji marju. Kõige peale riivi tumedat šokolaadi!

Puuduvad komponendid leiad Umami poest. Mulle väga meeldib see pood. Esiteks asub ta mu kodule nii lähedal ja teiseks on seal igasugust head kraami. :)

Superfood puder. Foto: erakogu.

Ilusat tervislikku hommikut! 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar