laupäev, 25. juuni 2016

Raskused on ületamiseks.



Ongi Jaanipäev läbi ja minul algas puhkus. :) Õnneks, sest viimasel ajal on nii palju ebameeldivaid asju juhtunud. Seega algas puhkus küll väga õigel ajal. 

Viimasel ajal on mul nii raske aeg olnud. Aga ma ei anna alla! Kõigi takistuste kiuste ei anna! Nüüd on mul õnneks ka aega kõikide oma viimasel ajal ette tulnud probleemide ja takistustega tegeleda ja leida lahendused. On aeg muutusteks ka muudes asjades. Nagu ma omale vana aasta õhtul lubasin, siis enne jaanipäeva olin ma suutnud juba pooled oma lubadustest täita. Nüüd on aeg teiste lubadustega tegelema hakata. Ma nagu aimasin ette. 

Vaatamata raskustele ma olen suutnud ree peal püsida. Jaanipäeval lubasin küll omale patustamist ja peale kuuajalist AIP toitumist hakkasin oma menüüsse taas toiduaineid tagasi lisama. Kõik läks kenasti kuni korraga tuli kolm üsna korralikku "pauku" :( Sellest kõigest lõi mul seedimise uuesti sassi. Mul lõi kõhu korralikult kinni. Õnneks saabusid just õigel ajal Ameerikast kohale mu iherbist tellitud probiootikumid. Sain oma seedimise jälle käima. Kuigi vahepealne aeg mõjus rängalt on hea, et mul ei lisandunud kaalu tagasi. Kaalu langus on küll väike, ainult - 0,7 kg selle ajaga, aga ma nüüd tagantjärele analüüsides mõistan, et see on siiski hea tulemus. 
Foto: netist. 
Lubasin, et ebameeldivatest asjadest oma blogis kirjutama ei hakka. Sellepärast ei hakka ka siin täpsemalt lahkama, mis asjad siis minuga ometi juhtusid. Võin vaid öelda, et karma is bitch! Küll need, kes selles kõiges süüdi on ka õigel ajal seda tunda saavad. Ma pole inimene, kes alistudes alla annab! Õnneks on saatus siiski enamasti minu poolel olnud ja kõik, kes on mulle elus haiget teinud on ka oma karistuse saanud. Nii, et mul pole selle pärast muretseda vaja :D Karma tasub minu eest! Ja enamasti on see olnud veel rängem karistus, kui mina iial teha suutnud oleks. 

Nii, et ma rühin vapralt edasi. Need raskused, mis mulle viimasel ajal ette on veeretatud ei peata mind mu eesmärgil. Mul on siht silme ees ja ma ületan ka need raskused! Ma tean, et ma saan hakkama! :)

Foto: netist. 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar