reede, 10. juuni 2016

Kuu aega AIP toitumisel.

  Kuu aega tagasi, 10. mail alustasin AIP toitumisega. Ja märkamatult ongi kuu möödas. Saingi hakkama! :P See aeg möödus nii kiirelt ja kergelt. Terve kuu jooksul mul polnud mitte üht patustamist ega libastumist. Mitte üht! Minul! Ise ka ei usu siiani :D 

 Sõin maitsvat toitu. Kordagi ei tundnud nälga! Igasugune magusaisu on kadunud! Jummel, no selle üle ma olen kõige rohkem häppi :) Mingeid isusid ei käi enam peal. Õhtuti pole enam mingit vajadust näksida. No tõesti mu elu kergeim dieet! :)

 Ka ei tekkinud mul kordagi küsimust, et mida süüa teha. Võimalusi on palju. Liha, kala, kana ja köögiviljad ju alles. Ka ei pidanud päris maiustamata olema. Magustoidud tegin kookospiima või kookoskreemi ja marjadega. Kookospiimatarretist, kookospiimasmuutit, kookosjogurtit, kookosvahukoort marjadega ja kookosjäätist. Head rammusad kõik ja mitte mingit vajadust polnud neile veel suhkurt juurde lisada. Minu arust juba isegi piisavalt magusad. 

 Kaal näitab 7,6 kg kergemat numbrit ja mina olen õnnelik ja rahul :) Ühe kuuga ja selline tulemus. Ja kusjuures veel ilma igasuguse trennita! Järjekordne tõestus, et toitumisel on ikka väga suur mõju meie kehakaalule ja tervisele. Ainus "trenn" on tööpäeva hommikuti 35 minutit kiirkõndi tööle. Seda siis nädalas vaid 3-4 x, kuna mul tööpäevad on 11 ja poole tunnised ja siis sellevõrra saan rohkem vabu päevi.

Aga no tõesti tasub rahul olla. Ja see pole nüüd mingi ekstreemne ja ühekülgne dieet. Jah, ma olen kunagi tatra ja peti dieediga ka kergelt alla saanud aga see tuli ju peale dieeti mingi aja pärast kõik tagasi. Ja no neid dieete olen elu jooksul omajagu ära proovinud. Sellised kiired kaalu langetamised ei ole ju püsivad. Ühekülgne toit ja pidev nälg. No sealt ei saagi head "nahka" tulla. 

 Tegelikult ma alguses olin natuke mures küll. Et kuidagi liiga kergelt ja liiga kiiresti ja liiga palju väheneb seda kaalu. Aga siis lugesin, et peale süsivesikute oma menüüst välja jätmist väljutab organism üleliigse vee ja kuna mul on ülekaalu ka ikka omajagu siis tegelikult siin polegi väga imestada. 

 Nüüd teen kuni jaanipäevani selle toitude taastutvustamise faasi läbi. Tomat, paprika, sibul, munad... Võibolla proovin isegi kohvi ära pärast kuuajalist pausi :D Jaanipäeval võtan vabalt. Kindlasti ei hakka ma omale kreemikooke ja süsivesikuid näost sisse ajama aga mingi šnapsi luban omale tõenäoliselt küll. Peaks vaatama millises alkoholis on kõige vähem süsivesikuid :D 

 Igal juhul fakt on see, et selline toitumine mulle sobib. Ühesõnaga peale jaanipäeva lähen tõenäoliselt LCHF toitumisele. Vähe süsivesikuid ja rohkem häid ja tervislikke rasvu - see toimib minu puhul mega hästi :) 

 Natuke uudishimulik olen. Nimelt elab mu ema seekord mu kaalulangetamisele südamest kaasa. Ta nägi oma 60+ ajakirjas reklaami FiguraGen Weight kohta. Ja ta arvas, et temal pole kahju seda raha minu jaoks kulutada ja ostis mulle selle testi. Selle mõttega, et siis saan teada geenitesti järgi, mis toidud mind paksuks teevad ja mis toite süües mu kaal kergelt alaneks. Et see peaks ju mulle ka abiks olema. 
 Vastused peaks saabuma kuskil enne jaanipäeva. No näis, näis. Mind kohe täitsa huvitab, mis seal siis minu kohta kirjas on. Nii palju kui neid testide vastuseid näinud olen (netis mõned on ikka avaldanud oma testi tulemusi) siis enamusel on ikka see jutt, et piirake rasvast ja sööge süsivesikuid. Kui minu test ka sellise vastusega tuleb siis ma saadan neile kirja soovitusega vähe kaasaegsemaid toitumissoovitusi anda :D 
 Ok nali naljaks. Aga mind ennast ka tõesti täitsa huvitavad need testi tulemused. Maru jama muidugi ema kurvastada, kui selgub, et see raha läks küll täiesti kasutult raisku. No kui tõesti peaks selline vastus tulema, et vitsutage aga hoolega süsivesikuid. Ühesõnaga põnev on :D 

 Aga seni rõõmsalt edasi! Hoidke mulle siis pöialt. Algus on igal juhul ilus ja mina jäin rahule. Nii enda kui ka oma kaalulangusega :)

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar