pühapäev, 29. mai 2016

Väga armas ja tore üllatus.



 

 Otsisin veekeefiri terasid või mereriisi või kuidas keegi neid nimetab. Oma Facebooki seinale postitamisest polnud kasu.


 Postitasin siis Facebooki gruppi „Rahvameditsiin ja teadmised“ oma sooviavalduse. Ja võttisgi minuga üks naisterahvas ühendust, et temal on. Küsiti kuhu saata ja tel. nr. -t. Mina muidugi vastu, et palun andke oma konto nr. ja nimi kuhu raha üle kanda. Selge ju, et vähemalt saatmiskulu eest tuleb ikka tasuda. No ja mitu korda küsin. Ta ei teinud mu sellekohasest küsimisest väljagi. Ei teagi mitu korda oma küsimust kordasin kui lõpuks siis vastas, et kui ilusti kohal ja mereriis elus siis räägime edasi.

  Järgmise päeva hommikul oli pakk juba kohal! :) Väga korralikult pakitud. Tugev plastpudel laia suuga (piima pudel), ümber mullikile ja see kõik omakorda tugevas pappkarpis (konjaki karp). Ja see kõik veel omakorda jõupaberisse ilusti pakitud. Ta tahtis olla päris veendunud, et ma saan oma riisi ilusasti tervelt ja ruttu kätte. Nii armas temast! Üllatusena olid kaasas veel käsitsi maalitud rahvusliku lillemustriga kõrvarõngad. Tema enda käega maalitud. Ilusa organzast kotikese sees. :)

Rahvusliku mustriga,  käsitsi maalitud kõrvarõngad. Autor: mereriisi saatja (mul on kontaktid olemas, kel huvi)

  Võtsin siis uuesti ühendust, et pakk käes ja andke nüüd konto number. Et no kui te mereriisi eest midagi ei taha siis saatmiskulu eest ju ikka peaks maksma. Ja ma sain vastuse. Mina ei taha midagi. Ma tahtsin teid rõõmustada ja head teha. Tehke nüüd teie edasi kellelegi head. Et veel kellegil tuju heaks teha. :)

5 kommentaari:

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Eda, olen see kellele sina saad head teha ja kui sul mereriis ilusasti kasvab ja juba ülegi jääb, siis alati olen tänuga vastuvõtmas koos postikuluga ja ilma kõrvarõngasteta :)

    VastaKustuta
  3. Eda, olen see kellele sina saad head teha ja kui sul mereriis ilusasti kasvab ja juba ülegi jääb, siis alati olen tänuga vastuvõtmas koos postikuluga ja ilma kõrvarõngasteta :)

    VastaKustuta
  4. Külli Loomann: Eda, olen see kellele sina saad head teha ja kui sul mereriis ilusasti kasvab ja juba ülegi jääb, siis alti olen tänuga vastu võtmas koos postikuluga ja ilma kõrvarõngasteta :)

    VastaKustuta
  5. Selge. Võtan teadmiseks. Ainult väike järjekord on sellele. Nii, et ootama pead kahjuks.

    VastaKustuta